حجت الاسلام طائب گفت:مردم باید خود را برای فتنه های بزرگ تر آماده سازند چراکه دشمن مردم را رها نخواهد کرد که در این راستا بصیرت افزایی و بیدار سازی مردم باید سرلوحه کارها قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۱۱۷۰۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی طائب در همایش بزرگ بصیرت و نفوذ  که عصر امروز در مسجد امام سجاد(ع) کرج برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فتنه 88 سخنان خود را آغاز نمود و اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند فتنه 88، مردم ما را واکسینه کرد و موظفند به مردم دنیا بصیرت دهند.

وی افزود: فتنه در فضای آگاهی مردم نمی تواند عمل کند و هرگز در زمان آگاهی، بیداری و هوشیاری مردم دشمن حمله نخواهد کرد که مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که فکر نکنید دشمن با این فتنه دشمنی اش تمام می شود بلکه از همان زمانی که این فتنه طراحی شده پیوستگی آن نیز مد نظر آنان قرار گرفته است.

رئیس قرارگاه عمار علت تحقق فتنه 88 را عدم بیداری و هوشیاری مردم دانست و گفت: این روزها مردم باید بیدار باشند و نسبت به بیدار بودن دیگر افراد جامعه نیز تلاش کنند که امام علی (ع) نیز فرمودند با با ورود فتنه مردم جامعه به اشتباه می افتند.

وی ادامه داد: مردم باید خود را برای فتنه های بزرگ تر آماده سازند چراکه دشمن مردم را رها نخواهد کرد که در این راستا بصیرت افزایی و بیدار سازی مردم باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

حجت الاسلام طائب طرح موضوع تشکیل شورای رهبری را حرفی باطل و غیر قابل قبول عنوان کرد و گفت: این موضوع در هیج جای دنیا مطرح نشده است جراکه در خصوص این موضوع اختلاف نظرات باعت به وجود آمدن مشکلات بسیاری می شود.

وی گفت: از آنجایی که دشمنان اسلام در تمام جهان قصد براندازی اسلام را دارند حتی در صدد از بین بردن امام زمان (عج) نیز می باشند ولی دشمن بداند هدف اصلی انقلاب اسلامی سپردن پرچم انقلاب به دست امام عصر (عج) می باشد.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به موضوع توافقات هسته ای نیز چنین متذکر شد: موضوع سانتریفیوژها برای کشور به عنوان یک قدرت قلمداد می شود.

وی گفت: دشمن در تلاش است به داخل کشور نفوذ کند که این مهم باید مورد توجه همگان قرار گرفته و باید پرچم انقلاب نیز به دست صاحب اصلی اش برسد.

حجت الاسلام طائب در پایان گفت: ملت ایران باید پشتیبان ولایت فقیه باشند و از رهنمودهای ایشان نیز به نحو احسن بهره ببرند چراکه ایشان ولی امر و راهنمای مسلمانان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها