مسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: شکست آمریکا و حکومت های دست نشانده منطقه در مقابل عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران یک واقعیت انکار ناپذیر است.
کد خبر: ۸۶۱۱۷۶۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، نصر در نشست بصیرتی که با حضور کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مناسبت گرامیداشت 9 دی در محل پادگان امام حسین (ع) خرم آباد برگزار شد، گفت: اگر عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را با عمق استراتژیک آمریکا مقایسه کنیم شکست آمریکا در مقابل عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران یک واقعیت انکار ناپذیر است.

وی افزود: در زمان انقلاب فقط قم در اختیار انقلابیون بود؛ اما الان چند پایتخت جهان در اختیار انقلاب اسلامی است. آن زمان تنها سید حسن نصرالله را داشتیم اما الان شیخ زکزاکی متاثر از انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) بیش از 15 میلیون نفر را به تشیع دعوت کرده است.

مسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما اصلا انتظار نداشتیم که در مرزهای عربستان و در یمن برادران حوثی که در کوهها آواره بودند و در شش جنگ تعداد زیادی از آنها به شهادت رسیده بودند یمن در یک نصف روز در اختیار آنها قرار بگیرد و آن وقت که حسین الحوثی با سید حسین نصرالله تماس می گیرد و می گوید که ما می خواهیم با شما به عنوان رهبر بزرگ جهان اسلام بیعت کنیم سید حسن در پاسخ به او می گوید که هر دو ما سرباز هستیم شما باید با سید علی خامنه ای بیعت کنید و نتیجه همین هم شد و هیئتی از یمن آمدند و بیعت نامه خود با رهبر انقلاب را در محضر ایشان قرائت کردند و این عمق استراتژیک ماست که به برکت خون شهدا مرزها را درنوردیده است.

نصر ادامه داد: ترکیه میلیاردها دلار خرج کرد اما نتوانست پنج متر عمق استراتژیک خود را در سوریه افزایش دهد و عربستان هم در سوریه نه تنها نتوانسته است پیشرفتی به دست آورد بلکه در شهرهای خود هم با حوثی ها به مشکل بر خورده است.

مسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: تنها عاملی که دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران به آن امیدوار است از طریق مسائل داخلی است؛ چرا که آنها به این نتیجه رسیده اند که در طول تاریخ مسلمانان هیچ وقت از دشمن خارج از مرزها شکست نخورده اند.

نصر با اشاره به اینکه در حال حاضر دو اندیشه در کشور در حال تقابل با هم هستند اظهار کرد: یک اندیشه می گوید که ما انقلاب کردیم تا خاندان پهلوی را سرنگون و حکومت کنیم؛ بنابراین نیاز نداریم که به حمایت از حافظ اسد بپردازیم چون به آمریکاییها بر می خورد و یک اندیشه هم می گوید ما انقلاب کردیم که شعارهای انقلاب استمرار پیدا کند و با این حال با وجود این دو اندیشه امروز دشمن و غربی ها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بر روی تفکر نخست سرمایه گذاری کرده اند.

وی با بیان اینکه دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی ایران مراحل نفوذ، استحاله و فروپاشی را طی کرده است یادآور شد: تا سال 76 پروژه نفوذ در کشور تکمیل شد و در دولت اصلاحات استحاله نظام کلید خورد و با این حال دشمن یک بار در سال 87 با طراحی حادثه کوی دانشگاه و یک بار نیز در سال 88 با خلق فتنه ای دیگر نسبت به فروپاشی نظام اقدام کرد اما در هر دو فتنه با شکست مواجه شد.

مسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: فتنه 88 با تشکیل یک مثلث هماهنگ اروپایی، منطقه ای و داخلی شکل گرفت و در این راستا 700 اتاق فکر، 17 سفارتخانه و حدود 40 دفتر رسانه ای ویژه برای به سرانجام رساند فتنه 88 ایجاد شد.

نصر اضافه کرد: در فتنه 88 فتنه گران کار را تا جایی پیش بردند که حتی به رهبر معظم انقلاب گفتند وقتی می بینید مردم شما را قبول ندارند کنار بکشید که رهبر معظم انقلاب نیز در خطبه های نماز جمعه فرمودند که امام به هیچ کس باج نداد من هم به هیچ کس باج نخواهم داد.

وی افزود: همین ها که مدعی پیرو خط امام بودند در فتنه 88 عکس امام را پاره و در روز عاشورا آن اهانت ها را کردند.

مسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: رهبر انقلاب فرمودند که 9 دی باطل السحر دشمن بود و ان شاء الله همینطور هم خواهد بود.

نصر در ادامه به تشریح زوایای تحریف خط امام خمینی (ره) پرداخت و بیان کرد: امروز دشمن برای تحریف خط امام خمینی (ره) دو راه را در پیش گرفته است نخست اینکه به سراغ کسانی رفته اند که عمر خود را برای انقلاب گذاشته اند و الان مدعی اند که پیرو خط امام هستند و دوم اینکه می گویند باید مرزها را کم کنیم به عنوان نمونه مدعی می شوند که آمریکا تا دیروز دشمن ما بوده است؛ اما الان به ما لبخند می زند و تقابل آنها با ما به تعامل تبدیل شده است؛ بنابراین باید این تعامل را به عنوان ابزاری برای متقاعد شدن جامعه به کار ببریم.


ارسال نظرات