:دبیر هسته کرسی های آزاداندیشی دانشگاههای لرستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج:
دبیر هسته کرسی های آزاداندیشی دانشگاههای لرستان گفت: پست و مقام گرفتن فتنه گران در دولت یازدهم هیچ گاه خیانت آنها در فتنه 88 را از حافظه ملت ایران پاک نمی کند.
کد خبر: ۸۶۱۱۷۷۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

ضرغام پرنیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لرستان، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی گفت: افرادی همچون مجید انصاری، عباس آخوندی، ربیعی، ابتکار، یونسی، نجفی، توفیقی و برخی دیگر که محوریت فتنه سال 88 را بر عهده داشته اند و هم اکنون در بدنه دولت پست و مقام گرفته اند بدانند که هرگز نگاه دلسوزان انقلاب و ملت ایران به خاطر خیانت هایی که در فتنه مرتکب شده اند نسبت به آنها تغییر نمی کند و این خیانت ها هیچ گاه از حافظه آنها پاک نمی شوند.

وی افزود: خیانت های فتنه گران به علت اینکه آنها متاثر از خوی قدرت طلبی و منفعت طلبی خود جان و مال و ارزشهای نظام را زیر پا گذاشتند هیچ گاه از حافظه ملت ایران پاک نمی شوند.

دبیر هسته کرسی های آزاداندیشی دانشگاههای لرستان با بیان اینکه کسانی که در سال 88 به دنبال براندازی نظام بوند از نگاه ملت انقلابی ایران هیچ فرقی با دشمنان قسم خورده انقلاب همچون اسرائیل و آمریکا ندارند گفت: عظمت حماسه 9 دی خط بطلانی بر نقشه فتنه گران کشید و البته آنها بدانند که اگر بخواهند مجددا به آمریکا و اسرائیل چراغ سبز نشان دهند این بار ملت این 9 دی باشکوه تر و با عظمت تری را تکرار خواهند کرد.

پرنیان در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد دولت یازدهم در حوزه سیاست خارجی و مسائل فرهنگی تصریح کرد: در حال حاضر در حوزه سیاست خارجی و فرهنگ اتفاقاتی در هر حال روی دادن هستند که مطمئنا اگر فتنه گران در سال 88 قدرت را به دست می گرفتند همین گونه عمل می کردند.

وی اظهار کرد: بی شک اگر بسیج که از بدنه خود مردم به وجود آمده است در جریان فتنه 88 در برابر فتنه گران ایستادگی و مقاومت نمی کرد نظام با چالش های جدی مواجه می شد.

دبیر هسته کرسی های آزاداندیشی دانشگاههای لرستان گفت: در جریان فتنه 88 بسیج با تمام وجود ایستادگی و از آرمان های انقلاب اسلامی به نحو احسن دفاع کرد و تاوان زیادی هم متحمل شد و عده ای از بسیجیان مخلص در این راه با افتخار و عزت به شهادت رسیدند.

پرنیان با بیان اینکه در جریان فتنه 88 بسیج با بصیرت بخشی و رسوا کردن فتنه گران نقش اساسی را در مهار فتنه ایفاء کرد افزود: اگر افشاگری ها بسیج نبود قطعا تعداد بیشتری از فتنه گران در بدنه دولت یازدهم نفوذ می کردند.


ارسال نظرات