خبرهای داغ:
جانشین راهبردی سپاه استان قزوین:

برگزاری بیش از 100 عنوان برنامه در هفته وحدت

جانشین راهبردی سپاه استان قزوین گفت: همزمان با هفته وحدت بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه استان قزوین در پایگاه‌های بسیج و مساجد استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۰۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

عباس برزگر جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اذعان کرد‌: همایش پر شکوه 9 دی، با تاکیدات مقام معظم رهبری، با هدف حفاظت از دستاورد‌های انقلاب و مخالفت با استکبار جهانی و افراد فرصت طلب و فتنه‌گر برگزار می‌شود.

وی افزود: به دلیل وجود افراد فرصت طلب وسو‌ء استفاده گر در انتخابات سال‌ 88 مشکلاتی در کشور به وجود آمده بود که با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری حماسه 9 دی، هر ساله با حضور با شکوه مردم با وحدت و یکپارچگی همراه با عزت و اقتدار برگزار می‌شود.

جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین عنوان کرد‌: همایش 9 دی، ضمن پاسداری از دستاوردهای انقلاب  سبب بصیرت افزایی، روشنگری و آگاه کردن مردم از اهداف افراد فرصت‌طلب  و آشوبگر می‌شود.

برزگر خاطر نشان کرد‌: به مناسبت آغاز هفته وحدت از سوم تا نهم دیماه که آخرین روز آن با حماسه 9 دی مصادف شده است، بیش از صد عنوان برنامه توسط سپاه استان قزوین در پایگاه‌های بسیج و مساجد برگزار می‌شود که در این برنامه‌ها از اساتید و طلاب حوزه علمیه، معلمان، فرهنگیان و اساتید دانشگاه‌ها دعوت شده است.

وی افزود: این برنامه‌ها در شورای تربیت انسانی سپاه قزوین تنظیم می‌شود و با هماهنگی و نظارت سپاه قزوین در پایگاه‌های بسیج ، مساجد و سالن های سطح شهر برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار