مسئول سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: متاسفانه در دولت یازدهم زمینه برای ارز اندام برخی از افرادی که در فتنه مشارکت داشتند فراهم شده و دولت اجازه داده تا فتنه گران در دانشگاه ها حضور یافته و ایراد سخن داشته باشند، افرادی از نهضت آزادی در جلسات به عنوان مشاور رئیس جمهور مطرح می شوند و با این اقدامات به نظر می رسد اگر مستقیم فضا برای نفوذ جریانات ضدانقلاب فراهم نکنند به شکل غیرمستقیم این بستر را مهیا می سازد.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۰۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
رجبی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در اراک با اشاره به حضور عناصر شاخص فتنه در هیئت دولت و خطر نفوذ جریان کودتای آمریکایی اسرائیلی 88 اظهار داشت: با وجود عناصر فتنه این امکان همیشه وجود دارد و بعید نیست که عناصر شاخص فتنه حاضر در بدنه دولت دست به اقداماتی بزند، البته حضور این افراد در دولت و تفکر اعتدالی قصد ندارد میدان وسیع به تفکر اصلاحات بدهد.
 
وی افزود: نگاه موجود این است که اگر فتنه‌گران ورود کنند می تواند فضا را تند و رادیکال کرده و در نهایت فضا از دست اصلاح طلبان خارج شود ولی اینکه فتنه گران سوء استفاده کنند و نقطه نظرات خود را اعمال کنند واقعیتی است که وجود دارد و در برخی مواقع خود را نشان می دهد بنابراین با حضور این عناصر امکان زمینه سازی نفوذ وجود دارد و متاسفانه در دولت یازدهم زمینه برای ارز اندام برخی از افرادی که در فتنه مشارکت داشتند فراهم شده و دولت اجازه داده تا فتنه گران در دانشگاه ها حضور یافته و ایراد سخن داشته باشند، افرادی از نهضت آزادی در جلسات به عنوان مشاور رئیس جمهور مطرح می شوند و با این اقدامات به نظر می رسد اگر مستقیم فضا برای نفوذ جریانات ضدانقلاب فراهم نکنند به شکل غیرمستقیم این بستر را مهیا می سازد.
 
مسئول سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: مطابق قانون افرادی که امنیت ملی را برهم زده و دشمن را امیدوار کرده و سبب وارد شدن خسارات مادی و معنوی زیادی شده اند و از این اقدامات خود در حال حاضر پشیمان نیستند مطابق قانون اساسی کشور و تاکیدات سخنگوی قوه قضائیه همچنان به عنوان متهمین اصلی و مجرمین جریان فتنه هستند.
 
سرهنگ پاسدار رجبی تصریح کرد: تا زمانی که توبه نکنند نهادهای امنیتی موظف هستند که مراقب اقدامات آنان باشند و همچنین اقداماتشان را کنترل و در صورت لزوم برخورد قضایی با آنان داشته باشند.
 
وی افزود: معتقدیم که برجام بخش سیاسی و با اراده سیاسی حل شده و جنبه فنی آن قابل بازگشت است، گزارشی که توسط آمانو مبنی بر فعالیت های هسته ای ایران مطرح شد ۴5 نکته منفی و 19 نکته مثبت دارد و بخشی نیز خاکستری است که در حال حاضر مشخص نیست چه برداشتی از آن در آینده شود، یک اراده سیاسی به دنبال این است که قضیه را موقتا فیصله دهد.
 
آمریکا سعی دارد به دنبال این است که برجام را با دولت حاکم تمام کند نه با نظام اسلامی
 
 
مسئول سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: برای آمریکایی ها بازگرداندن ما به وضعیت قبل و تحریم های شکننده وجود ندارد اما پایان نیز نیافته و استکبار به دنبال بهانه جویی است اما در حال حاضر آمریکا سعی دارد برجام را با دولت حاکم تمام کند نه با نظام اسلامی.
 
سرهنگ پاسدار رجبی ادامه داد: زمانی که محدودیت تردد در کنگره و سنا امریکا به تصویب می رسد وزیر خارجه کشور می گوید ما کاری به سنا و کنگره نداریم و با دولت آمریکا کار داریم و از سوی دیگر وزیرخارجه آنان نیز چنین روندی را در پیش گرفته که نشان از مصالحه دو سویه دارد، درحالی که مقام معظم رهبری این حرکت را نقض بر جام می دانند.
 
وی افزود: آمریکایی ها روش خود را عوض کرده و براساس قواعد داخلی خود درصدد هستند که دنیا را تحت فشار برای ارتباط با ایران قرار دهند، آمریکایی ها تجربه کافی را پیدا کرده اند و ما نیز عبور از تحریم ها را، اینجا نبرد اراده هاست.
 
مسئول سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: احتمال گشایش اقتصادی در آستانه انتخابات وجود داشته و در این بین آمریکایی ها به دنبال میوه چینی از مذاکرات در انتخابات هستند و دولت یازدهم نیز به جز برجام تاکنون دستاورد ملموس دیگری که بتواند براساس آن عمل کند نداشته است.
آمریکایی ها برای نفوذ به جریان غرب‌گرای حاضر در کشور امیدوار هستند
 
سرهنگ پاسدار رجبی به استراتژی استکبار پس از بر جام تاکید کرد و گفت: آمریکایی ها بعد از برجام استراتژی نفوذ را دنبال می کند و در این مسیر به جریان غرب گرایی که پس از انتخابات 92 در ایران توسعه یافته امیدوار هستند.
 
وی با تاکید به اقدامات فتنه گران در حوزه سیاست خارجی و فرهنگ در صورت جلب رای مردم در سال 88 گفت: فتنه گران در عمل نشان دادند که با نظام، قانون اساسی یا محورهای اساسی نظام که رهبری و اسلام است زاویه پیدا کرده اند و نوع تعاملی را که با غرب برگزیده اند نشان دهنده این است که با برنامه ریزی ورود کرده و براساس این برنامه ریزی قصد تغییر و تحول در قانون اساسی و ساختار نظام سیاسی کشور دارند و این سرسپردگی به غرب به سادگی حاکی از این است که اگر در آن سال موفق شده بودند تاکنون چه میزان پیشرفت کرده بودند و دست به چه اقداماتی علیه نظام در راستای زدودن اسلامیت نظام و علیه ارکان نظام انجام می دادند.
 
مسئول سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: دولت فعلی رویکردی دارد که آمریکایی ها با بهره گیری از آن تصور می کنند که دولت می تواند از سیاست های منطقه ای و جهانی دست بردارد چراکه قدرت هسته ای که تا پیش از این دولت، از آن کوتاه نیامده بودیم در این دولت آمریکایی ها به آن دست یافتند ما معتقد نیستیم که دولت فعلی رویکرد آنان را دنبال می کند اما این ذهنیتی است که برای آنان که در حال تعامل با ما هستند به وجود آمده است.
 
امریکایی‌ها به دنبال رقابتی کردن انتخابات خبرگان هستند

سرهنگ پاسدار رجبی خاطرنشان کرد: منتخبین خبرگان براساس رای اعتقادی بر سر کار می آیند و آمریکایی ها درصدد هستند که انتخابات خبرگان را رقابتی کرده و قداست شکنی کنند.
 
وی با اشاره به لزوم هوشیاری در برابر اقدامات آمریکایی ها و نقش بسیج در مهار فتنه 88 گفت: بسیج بدنه اصلی کشور بوده و نقش برجسته ای می تواند در بیداری مردم داشته باشد با نفوذی که بسیج در بین اقشار مختلف دارد و با اتصالی که با راس نظام دارد می تواند خواسته های نظام را به بدنه جامعه منتقل سازد.
 
مسئول سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: رابطه ای که بسیج با روحانیت و جوانان دارد می تواند نقش بیداری را ایفا و مردم را نسبت به توطئه ها و خط اصیل نظام روشنگری و جذب کند و ترفندهای استکبار را خنثی سازد.
 
سرهنگ پاسدار رجبی با تاکید به راهکار مقابله با استکبار گفت: تنها راه رسوا کردن فتنه گران بیدار شدن مردم توسط بسیج است و در آن زمان بخش زیادی از روشنگری توسط بسیج صورت گرفت و این نقش همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات