خبرهای داغ:
به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین صورت می‌گیرد:

برگزاری مراسم حماسه بصیرت در قزوین

مراسم حماسه بصیرت ملت ایران در استان قزوین روز نهم دی ماه سال جاری به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین در مسجد شیخ‌الاسلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۱۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین در قزوین ضمن گرامیداشت مراسم باشکوه 9 دی 88 اظهار کرد: حماسه 9 دی قدرت ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد.

حجت‌الاسلام عباس افشار به برگزاری مراسم بزرگ 9 دی از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین اشاره کرد و گفت: مراسم حماسه بصیرت ملت ایران با سخنرانی حجت‌الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین 9 دی ماه سال جاری روز چهارشنبه ساعت 10 صبح در مسجد شیخ‌الاسلام برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین، طلاب، اساتید و مدیران دستگاهای اجرایی استان قزوین حضور دارند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه پیام مردم در 9 دی اعتقاد راسخ به ولایت فقیه بود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند که این حماسه بزرگ برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

افشار خاطرنشان کرد: حماسه تاریخی مردم ایران به خصوص استان شهیدپرور و ولایتمدار و با بصیرت قزوین برگ زرینی دیگر از دفتر انقلاب اسلامی را رقم زد.

وی با بیان اینکه 9 دی حماسه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود، ادامه داد: حماسه بزرگ و ماندگار 9 دی روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای غافل و مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی بود و ملت ایران با حضور گسترده و باشکوه و به یادماندنی روز 9 دی نشان داد که دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می‌شناسد.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها