خبرهای داغ:
معاون آموزشی حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: کارگاه دانش افزایی بین المللی ویژه اساتید مدارس علمیه قزوین برگزارشد
کد خبر: ۸۶۱۱۹۳۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام رسول نوروزی معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین در رابطه با برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: با توجه به اهمیت فعالیتهای بین المللی این کارگاه اموزشی برای ارتقا سطح دانش و اطلاعات اساتید گرانقدر وآگاهی از شیوه های نوین تبلیغ در جهان اسلام می باشد.

معاون آموزشی حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: آشنایی بیشتراساتید مدارس علمیه قزوین با گروه‌ها و فرقه ها و نوع فعالیت آنها به مدت دو روز و با حضور اساتید معاونت بین الملل حوزه علمیه قم برگزارشد.

نوروزی تصریح کرد: این دوره آموزشی به صورت متمرکز و با حضور 70 استاد برجسته مدارس علمیه قزوین برگزارشد که مطالبی که از سوی اساتید برجسته حوزه علمیه قم عنوان شد به صورت بسیار کاربردی و علمی در اختیار اساتید و روحانیون قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم با انتصاب مدیریت جدید حوزه علمیه قزوین که خود نیز نگاه ویژه ای در این موارد دارند بتوانیم کلاسهای آموزشی دیگری در مقاطع مختلف برای طلاب مدارس علمیه قزوین به مورد اجرا قرار دهیم.

معاون آموزشی حوزه علمیه استان قزوین متذکر شد: با توجه به فعالیت‌های گروه‌های مخالف اسلام و جریانهای تکفیری مانند وهابیت وهابیت و دیگر تفکرات افراطی برگزاری این جلسات از اهمیت بالایی به خصوص برای حوزه علمیه و طلاب ضروری دارد.

یاداوری می‌شود: کارگاه دانش آفزایی بین المللی با حضور اساتید مدارس علمیه استان به مدت 2 روز در سالن اجتماعات مدرسه علمیهامام صادق (ع)  وبا حضور مدیر حوزه علمیه قزوین به کار خود پایان داد.

1003/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها