خبرهای داغ:
آیت الله سعیدی در دیدار رئیس و کارکنان بسیج فرهنگیان:
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: امنیت نقش مستقیم در بندگی خدا دارد.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۳۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدسه حضرت فاطمه معصومه (ص) در دیدار رئیس و کارکنان سازمان بسیج فرهنگیان اظهار کرد: امنیت نقش مستقیم در بندگی خدا دارد، شیطان و جنود او، اعم از شیاطین جن و انس به دنبال برهم زدن این امنیت هستند تا زمینه بندگی خدا فراهم نشود و فضا برای بندگی خدا نامناسب و ناامن باشد.

وی ابراز کرد: اگر مؤمنین برای امنیت تلاش نکنند خدا بنا ندارد امنیت اجباری بدهد؛ امر به معروف و نهی از منکر برای ایجاد امنیت در جامعه است.

آیت الله سعیدی با اشاره به مسائل سیاسی افزود: در عرصه مسائل سیاسی باید حق برادری را نسبت به یکدیگر ادا کنیم، خدا خواسته است که ما یک سلیقه نداشته باشیم، خاصیت اختلاف سلایق مکمل یکدیگر بودن است، اگر انگشتان دست مثل هم باشند، دست انسان یک ابزار کامل نیست لذا باید به سلایق مختلف احترام گذاشت اما چارچوب باید حفظ شود که فضا ناامن نشود، بنابراین مجلس باید متشکل از عناصر متنوع باشد، این تنوع سلایق یک فرصت است اما گاهی همین فرصت، تهدید و مایه اختلاف می شود.

وی ادامه داد: گاهی می­گویند: او جزء ما نیست چون به فلان کس رأی داده است؛ اما باید گفت: آیا او به شخص مورد تأیید شورای نگهبان رای داده است یا خیر؟ پس اشکالی ندارد برخی به شورای نگهبان می تازند که جناحی عمل می­کند؛ در پاسخ به اینها می­گوییم: اگر شورای نگهبان جناحی عمل می کرد شما الان در این مسئولیت نبودید.

آیت الله سعیدی ضمن اشاره به حوادث سال 88 خاطرنشان کرد: در سال 88 اینکه به کدام یک از چهار کاندیدا رأی دادند اشکال نیست، اشکال آنجا بود که چیزی که یک فرصت برای نظام و مردم بود را تبدیل به تهدید کردند چون برخی طغیان کردند.از این نگران نباشید که چه کسی وارد انتخابات می شود چون هر نفرشان آرایی را به صحنه می آورند زیرا مریدان و دوستانی دارند. باید تمام کاندیداها از فیلتر شورای نگهبان رد شوند و هرکه از این فیلتر رد شد نگران نباشید. مشکل آن است که برخی در اثر ناآگاهی کاری کنند و قواعد کار را برهم بزنند و دشمن سوء استفاده کند.

تولیت آستان مقدسه حضرت فاطمه معصومه (ص) در پایان تصریح کرد: کاندیداها هم باید مراقب باشند که لطف خدا و نظام در حق خودشان را خراب نکنند که با دشمن هم نوایی کنند، آنچه به بسیج فرهنگیان و فرهنگیان بسیجی مربوط است اینکه: 1- همدیگر را تحمل کنیم 2- در پرتو تصویب برجام دستهای دیگری با طمع جدیدی می­خواهند وارد کشور شوند، اینجا نقش شما و بسیج برجسته می شود که باید مراقبت کنید.


منیع: پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج فرهنگیان کشور 

ارسال نظرات