خبرهای داغ:
سازمان بسیج فرهنگیان قم در بیانیه ای به مناسبت یوم الله 9 دی اعلام کرده است: نهم دی 88 رستاخیز «مردم خداجو» برای در هم پیچیدن طومار «فتنه سبز اموی» بود.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۵۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سازمان بسیج فرهنگیان قم در بیانیه ای به مناسبت فراررسیدن یوم الله 9 دی آورده است: بی شک، فتنه سال 88 ریشه در دشمنی استکبار و استکبارپرستان با نور اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و نماد زمانه آن، انقلاب اسلامی در ایران دارد.

در این بیانیه اعلام شده است: فتنه ای که سرمایه سودآور حضور 85 درصدی مردم را تضییع کرد، دشمن مأیوس و هراسان را امیدوار کرد، تحریمهای بی نظیر تاریخی را بر گرده این مردم نجیب و وفادار تحمیل کرد و امید و دلخوشی مظلومان و مستضعفان به تکیه گاهشان را به نگرانی مبدل کرد.

در بیانیه نهم دی ماه بسیج فرهنگیان قم خاطرنشان شده است: سران فتنه در یک همراهی سخیف با دشمن و با اقدامات و مواضع قانون شکنانه، مجریان و ناظران مردمی و امین انتخابات بی­نظیر نظام را به تقلب متهم کردند، این در حالی است که بسیاری از مجریان و ناظران انتخابات از صندوق رأی گرفته تا بخشداری، فرمانداری و استانداری، جزء جامعه خدوم فرهنگیان و مُعتَمَدِ مردم هستند.

ادامه این بیانیه حاکیست: آنها اصل نظام و انقلاب اسلامی را نشانه گرفته بودند ولی نور این انقلاب خاموش شدنی نیست، «یریدون لیطفئوا نور الله بأفواههم و لکن الله متم نوره و لو کره المشرکون» چرا که امّت و امامِ پیرو اسلام ناب، در شعاع نور ولایت الهی­اند و تا این گونه باشد، هدایت و نصرت الهی را روی سر خویش دارند.

سازمان بسیج فرهنگیان قم در بیانیه خود اضافه کرده است: مردم انقلابی ما که هشت ماه آتش­افروزی و خیمه­شب­بازی بازیچه­های استکبار را صبورانه مشاهده کرده و دندان روی جگر گذاشته بودند، پس از آخرین پرده­دری فتنه­گران در روز عاشورا، در 9 دی 88 حماسه­ای بی­نظیر برپا کردند که در وصف آن باید گفت: نهم دی سال 88 بارزترین سند صِدق کلام امام راحل عظیم الشأن بود که فرمود: ملت ما از امت زمان رسول الله بهترند. در 9 دی ایمان و اعتقاد قلبی ملت ما آشکار شد، 9 دی صحنه­ی غلبه نور هدایت الهی بر ظلمات طاغوت بود، 9 دی آوردگاه پیروزی بصیرت بر اغواهای شیطانی گردید، 9 دی اقیانوس بیکران پیوند و بیعت عاشقانه­ی مردم با ولایت و امت با امام خویش بود و ... نهم دی 88 رستاخیز «مردم خداجو» برای در هم پیچیدن طومار «فتنه سبز اموی» بود.

در این بیانیه تصریح شده است: اما از آنجا که «لن ترضی عنک الیهود و لا النصاری حتی تتبع ملتهم» و به این علت که فتنه­گری ابزار شیاطین و شیطان بزرگ پس از ناکامی در رویارویی مستقیم با جبهه حق است؛ تا علویان و حسینیان زمان عمود خیمه­ی معاویه زمانه را نکشیده­و مستکبرین را به خاک مذلت ننشانده­اند، دشمنی و فتنه هست.

در ادامه این بیانیه آمده سات: در صدر اسلام تا وقتی که مردم به پیامبر و قرآن اعتقاد پیدا نکرده بودند، عوامل استکبار، بر سر پیامبر زباله ریختند و گفتند گوش بر پیام قرآن ببندید؛ اما همین که دیدند مردم به دین مبین اسلام گرویده­اند، با حفظ دشمنی خود، تظاهر به پیروی از پیامبر کرده و برای اغوای پیروان جبهه حق، قرآن بر سر نیزه کردند؛ در فتنه 88 هم، آشکارا اصول و ارزشهای اسلام و انقلاب را مورد هجمه و توهین قرار دادند ولی وقتی دیدند مردم با تمام وجود پای اعتقاد و ارزشهای انقلابشان ایستاده اند، سردسته گرگها، دوست ملت ایران شد و فتنه­گران، عوامل و حامیان فتنه - بدون این که دستشان را از آخور شیطان بزرگ بیرون بیاورند- مدافع ارزشها شدند. ادامهه این بیانیه حاکیست: امروز برخی دم از همان ارزشهایی می زنند که در گذشته ی نه چندان دور با حمایت تمام قد آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و منافقان و فاسدان با تمام توان به آن می تاختند؛ نه این که توبه کرده باشند، که اگر توبه کرده بودند باید همداستانی آنها با شیطان و شیطانکها خاتمه می یافت؛ امروز کسانی ادعای انقلابی بودن دارند اما مواضع آنها غیرانقلابی یا منفعلانه است، ادعای مردمی بودن دارند اما اشرافی زیستن و ترویج اشرافیت سیره آنهاست، ادعای پیروی خط امام(ره) دارند اما قول و فعل آنان خلاف رهنمودهای صریح و سیره عملی امام راحل(ره) است، ادعای ولایتمداری دارند اما کار خودشان را می کنند و فرامین ولایت جزء دستور کارشان نیست، ادعای پیروی شهدا دارند اما سیره شهدا را تفسیر به رأی می کنند و با قاتلان شهدا دوستی می بازند؛ و اینها همه، اگرچه همانند قرآن سر نیزه است اما هم بشارت است و هم انذار؛ بشارت که دشمن نیز اذعان به ایمان و باورهای مردم دارد و انذار که نکند معاویه و عمروعاص دست به دست هم بدهند، در جبهه حق نفوذ کنند و ابوموسی اشعری­ها کار دستمان بدهند. از این رو گرچه فتنه آینده بسی پیچیده تر، سخت تر و بزرگ تر از فتنه گذشته است ولی تا ملت ایران گوش به لبان مبارک نایب امام زمان(عج) دارد غمی نیست.

فرهنگیان بسیجی مانند همیشه عَلَم روشنگری و عمّار ولایت بودن را در دستور کار دارند و هادیان بصیر امتند. معلمان و فرهنگیان متدین، ولایتمدار، مردمی و از خودگذشته با عزم علوی و فاطمی(علیهما السلام) خود نخواهند گذاشت فتنه صفین، جمل و نهروان تکرار شود. انشاءالله.



ارسال نظرات