خبرهای داغ:
کانون پرورش فکری کودکان به مناسبت هفته وحدت برگزار کرد
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایشگاه کتاب با عنوان "نگران پروانه‌ها" را در خرمشهر برگزار کرد.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۵۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، 24 عنوان کتاب مرتبط با حضرت رسول اکرم(ص) به مناسبت هفته وحدت در قالب برپایی نمایشگاه کتاب نگران پروانه‌ها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره چهار خرمشهر به نمایش درآمده است.

مسئول کانون شماره چهار خرمشهر  پیرامون برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: مربیان کانون در این نمایشگاه با معرفی کتاب‌های به نمایش گذاشته شده کودکان و نوجوانان خرمشهری را با زندگی و شخصیت حضرت محمد (ص) بیشتر آشنا می‌کنند.

حمیده عدنانی با اشاره به این‌که بهار مهربان یثرب، ماه دوتکه، مثل آیینه، خداحافظ مدینه، از آسمان حرف بزن، مرواریدهای پراکنده، فرشته‌ای اینجاست، یک سبد خاطره، سلام گل محمدی، طلوع آن ستاره، کتاب‌شناسی پیامبر اعظم (ص)، سفر به‌سوی خدا، آفتاب آفرینش و سربازی بزرگ یا سرداری کوچک در قالب مجموعه کتاب نگران پروانه‌ها از انتشارات کانون کتاب‌هایی هستند که در این نمایشگاه به بچه‌ها معرفی می‌شوند افزود: تولد یک پروانه، به خاطر محمد(ص)، بهار خانه‌ی ما، بر ساحل چشمانش، دریاست که می‌ماند و صدای پای روشنایی نیز دیگر کتاب‌هایی است که از انتشارات کانون برای کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته شده است و به بچه‌ها معرفی می‌شود.

این مسئول فرهنگی یادآور شد: این نمایشگاه تا هشتم دی‌ماه در کانون شماره چهار خرمشهر در کوی بهروز برپاست و مربیان کانون دیگر کتاب‌هایی چون، قصه‌ای به شیرینی عسل از انتشارات سروش، بچه‌ها و پیامبر از نشر افق، زندگانی حضرت محمد(ص) از انتشارات اشرافی و آواز گنجشک‌ها از انتشارات پیام محراب را به کودکان و نوجوانان معرفی می‌کنند.

 در حاشیه‌ این نمایشگاه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای قصه‌گویی شق‌القمر و مسابقه‌ پرسش و پاسخ درباره زندگانی حضرت محمد (ص) میزبان بازدیدکنندگان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها