مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز؛

بسیج مقتدر چهره منفور دشمن را رسوا می کند

حجت الاسلام موحد گفت: افراد جامعه و بسیج مقتدر هستند و دست دشمن را رو کرده اند و آنها را رسوا خواهند کرد ، دشمن نیز بداند اجازه هیچ گونه نفوذ به داخل کشور را نخواهیم داد.
کد خبر: ۸۶۱۲۰۰۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد موحد در همایش گرامیداشت حماسه نه دی ویژه بانوان بصیر البرز که صبح امروز در سالن شهدا کانون شهید سبحانی برگزار شد به موضوع فتنه88 و حماسه نه دی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن سالهاست که قصد نفوذ به داخل کشور را دارد.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند دشمن هرآنچه در توان داشته است به میدان آورده و در مقابل نظام اسلامی ایستاده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان به شیعه انگلیسی اشاره کرد و گفت: دشمن سالهاست که قصد دخالت در کشور را دارد همانطور که کلماتی همچون داعشی، تکفیری، یهودی و وهابی سالهاست که به گوش می رسد ولیکن مقام معظم رهبری در سال جاری اسم از شیعه انگلیسی به میان آوردند که از جمله اهداف دشمن جهت تخریب نظام اسلامی می باشد.

وی گفت: قرآن کریم از 4 دشمن سخن به میان آورده است که شیطان، یهودی ها، مشرکین و منافقین شمار این دشمنان می باشد.

حجت الاسلام موحد در خصوص اعترافات فتنه گران در جریان فتنه 88 عنوان کرد: عده ای که دستگیر شدند در اعترافات خود بیان کردند که سابقه نفاق داشته اند و به ظاهر توبه کردند که البته با به وجود آمدن شرایط ، توبه شکنی کرده و علیه نظام اسلامی و رهبری برخاستند.

وی ادامه داد: دشمن می خواهد کشور و ملت را زیر سلطه خود قرار دهد و به داخل نفوذ کند و با تلاش های بسیاری که در عدم شرکت مردم در انتخابات داشتند، دیدند که نمی توانند این مهم را عملی سازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز راه مقابله با تفکر دشمن را صبر و تقوا دانست و افزود: فتنه های بزرگتری در راه است که مردم باید با افزایش بصیرت، صبر، تقوا و پشتیبانی از ولایت فقیه در مقابل آن ها ایستادگی کنند.

وی در ادامه به ساختار، اهداف و استراتژی فتنه اشاره کرد و گفت: حذف نظارت شورای نگهبان، بازگشت به قدرت بدون اتکا به رهبری، طرح محدود پاسخگو کردن رهبری، تغییر قانون اساسی و حذف رهبری و ولایت فقیه از اهداف بلند مدت و  پایین مدت فتنه گران می باشد.

حجت الاسلام موحد در پایان گفت: افراد جامعه و بسیج مقتدر هستند و دست دشمن را رو کرده اند و آنها را رسوا خواهند کرد ، دشمن نیز بداند اجازه هیچ گونه نفوذ به داخل کشور را نخواهیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار