عضو هیئت مدیره بیمه تعاون

بیمه تعاون با علی حبیب محمدی وداع کرد

عضو هیئت مدیره بیمه تعاون با اشاره به عزل مدیرعامل بیمه تعاون گفت: از این پس مطابق ماده ۴۳ اساسنامه، مدیریت بیمه تعاون بر عهده هئیت مدیره است
کد خبر: ۸۶۱۲۰۲۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
به گزارش بسیج،  عضو هیئت مدیره بیمه تعاون با اشاره به عزل مدیرعامل بیمه تعاون گفت: از این پس مطابق ماده ۴۳ اساسنامه، مدیریت بیمه تعاون بر عهده هئیت مدیره است.

 محمدرضا نظام آبادی، ازعزل مدیر عامل بیمه تعاون خبر داد وگفت که با توجه به سوء مدیریت "علی حبیب محمدی"،مدیرعامل بیمه تعاون از این سمت عزل شده است.

 نظام آبادی بیان کرد: عزل

حبیب محمدی مصوبه هیأت مدیره در تاریخ 10 آذر ماه 94 بود که روز گذشته با آن موافقت شد.

از این پس مقرر شد طبق ماده 43 اساسنامه بیمه تعاون، مدیریت این بیمه به عهده هیئت مدیره باشد.

چندی پیش،"علی حبیب محمدی" مدیرعامل پیشین بیمه تعاون در گفتگویی با «نسیم»خبرداد که ۹۰ درصد پرتفوی شرکت بیمه تعاون،مربوط به قرارداد گمرک بوده که به دلیل پاره‌ای مشکلات،شرکت بیمه تعاون این قرارداد را با گمرک ملغی کرده است.

خبرگزاری نسیم در گزارشی که مدت قبل منتشر ساخته آورده که مقایسه آمار هشت ماهه امسال شرکت بیمه تعاون با همین مدت درسال گذشته آمارهای جالبی به دست می‌دهد که حاکی از افت فروش 20 درصدی بیمه نامه و رشد 592 درصدی خسارت‌های پرداختی درمدت مذکور بوده است.

گمان می رود جدای از مورد از پیش اشاره شده،عقد قرارداد برای صدور بیمه نامه درمان تکمیلی نیروهای پیمانکاری شرکت گاز و صدور بیمه نامه شخص ثالث ایران خودرو هم از جمله چالش‌هایی بوده که بر پرتفوی این شرکت تاثیر جدی گذارده است.

ضریب خسارت بیمه‌ درمان تکمیلی و شخص ثالث درصنعت بیمه بیش از 125 درصد بوده در حالیکه سهم این دو رشته در کل فروش سال گذشته شرکت بیمه تعاون کمتر از 17 درصد بوده و درحال حاضر مجموع دو مورد مذکور بالغ بر 77 درصد کل فروش شرکت را به خود اختصاص داده است.

بیمه مرکزی در آخرین گزارش خود که مربوط به عملکرد بازار بیمه‌ای در هشت ماهه امسال شرکت های بیمه ای بوده، آورده است که میزان حق بیمه تولیدی شرکت بیمه تعاون با 20.57 درصد رشد منفی به رقم 430 هزارو 613 میلیون ریال رسیده است.

بر پایه این گزارش، سهم شرکت مورد اشاره از کل بازار بیمه کشور دراین مدت به  29 صدم درصد رسیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار