فیلم سینمایی «خاکستر و برف» به کارگردانی روح‌الله سهرابی تا یک ماه آینده ادامه دارد و سالن‌های نمایش دهنده هم افرایش می یابد.
کد خبر: ۸۶۱۲۱۲۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به نقل از خبرگزاری تسنیم، فیلم سینمایی «خاکستر و برف» که از نیمه دوم شهریور ماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» به روی پرده رفته است، سه ماه پس از آغاز اکران همچنان مورد استقبال مخاطبین این گروه سینمایی قرار می‌گیرد. چنان‌که در جدید‌ترین برنامه اعلام شده از سوی دست‌اندرکاران گروه سینمایی «هنر و تجربه»، ضمن افزایش سینماهای چارسو و سینمای شیراز به سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم «خاکستر و برف»، اکران آن نیز تا یک ماه دیگر تمدید شده است.

«خاکستر و برف» به عنوان دومین اثر سینمایی «روح‌اله سهرابی» علی‌رغم اکران دیرهنگام که حدود 3 سال پس از تولید بود اما از‌‌ همان آغاز نمایش عمومی بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان، سینماگران و مخاطبان داشت که یادداشت‌ها و اظهارنظرهای متنوعی نیز در خصوص این فیلم در رسانه‌ها انعکاس پیدا کرد. از جمله مهم‌ترین واکنش‌ها به فیلم «خاکستر و برف» نامه تقدیر بیش از 100 تن از مادران شهدا بود که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مختلف داشت.

«خاکستر و برف» داستان احسان است که پس از 25 سال به ایران بازمی‌گردد تا با بهترین دوست خود که زندگی‌اش را مدیون اوست برای آخرین بار تجدید دیدار کند. همین مسئله اتفاقات ناخواستهٔ دیگری را برای او رقم می‌زند.

فیلمنامه «خاکستر و برف» توسط «روح‌اله سهرابی» و «سیدمرتضی مصطفوی» نوشته شده و از جمله عوامل اصلی که در ساخت آن در کنار «سهرابی» بوده‌اند می‌توان به «سعید ملکان» (طراح چهره-‌پردازی)، «نقی نعمتی» (تدوین)، «بهمن اردلان» (صداگذاری)، «عارف نامور» (فیلمبردار)، «ابراهیم ایرج-زاد» (صدابردار)، «بهزاد عبدی» (موسیقی) اشاره کرد. «خاکس‌تر و برف» به تهیه‌کنندگی «فرهاد گلی» و در «مؤسسهٔ افق رسانه پاسارگاد» تهیه و تولید شده است.

ارسال نظرات