مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلخال:
عابدی بر حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه و علی الخصوص قشر جوان و تحصیل کرده برای تجدید میثاق دوباره با آرمان های رهبر معظم انقلاب و شهدا تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۱۲۱۶۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام محمد عابدی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلخال در جلسه هماهنگی مراسم عظیم نهم دی ماه در فرمانداری خلخال گفت: مراسم نهم دی ماه روز چهارشنبه ساعت 10 صبح در مصلی حضرت آیت الله خامنه ای خلخال برگزار می شود.

عابدی با اشاره به اینکه این روز بصیرت و میثاق با ولایت نام گرفته بر حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه و علی الخصوص قشر جوان و تحصیل کرده برای تجدید میثاق دوباره با آرمان های رهبر معظم انقلاب و شهدا تاکید کرد.

عابدی در بخش دیگری از سخنان خود، تدابیر ارزشمند رهبر انقلاب را سدی محکم در برابر فتنه های دشمنان داخلی و خارجی دانست وگفت: برای اثبات بصیرت ملی و میثاق با ولایت روز چهارشنبه مردم خلخال در یک حرکت عظیم سراسری و ملی همپای مردم سراسر کشور دشمن شناسی خود و نفرت از فتنه گران را به نمایش خواهند گذاشت.

عابدی در بخش پایانی سخنان خود از خبرنگاران خواست تا با پوشش مطلوب این مراسم در معرفی بصیرت مردمی نهایت دقت و تلاش را داشته باشند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برنامه های تدارک دیده شده سپاه ناحیه خلخال در خصوص نهم دی ماه تقدیر کرد.

در این جلسه جابر قربانزاده معاون فرماندار خلخال نیز بر لزوم هماهنگی ادارات وارگان ها برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم ملی در شهرستان خلخال تاکید کرد.

فربانزاده از ادارات خواست تا در سربرگ مکاتبات اداری و مقابل ادارات با نصب بنرها فضای سازی فرهنگی نهم دی ماه انجام شود.

ارسال نظرات