روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) هرگونه اعلام تاریخ در خصوص افتتاح رسمی از فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی از سوی فرمانده این قرارگاه را تکذیب کرد.
کد خبر: ۸۶۱۲۱۶۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

به گزارش بسیج،  به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، در پی اعلام بعضی رسانه‌ها مبنی بر این که فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تاریخ بهره‌برداری از فازهای 15 و 16 را چهار ماه دیگر اعلام کرده است، روابط عمومی این قرارگاه اعلام کرد: هیچ تاریخی برای افتتاح رسمی این فازها از سوی سردار عبداللهی تعیین و اعلام نشده و صرفاً قرارگاه طی ماه‌های اخیر بارها آمادگی خود را برای افتتاح این فازها اعلام نموده است.

بر این اساس، عبداللهی در 23 آذرماه در کنفرانسی خبری که به مناسبت سالروز تأسیس قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد در جمع خبرنگاران از آماده بودن کلیه واحدهای تولیدی در فازهای 15 و 16 پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد قرارگاه از مدت‌ها پیش طی نامه‌ای به وزارت نفت آمادگی خود را برای افتتاح این فازها اعلام کرده است.

بنا به این گزارش، علیرغم آنکه فاز 15 و 16 پارس جنوبی از مدت‌ها پیش در مدار تولید قرار دارد اما مراسم افتتاح رسمی آن که قرار است با حضور رئیس جمهور برگزار شود بارها به تعویق افتاده است.

ارسال نظرات