جریانات پس از انتخابات 22 خرداد سال 88 که با برنامه ریزی دقیق دشمن و عوامل خود فروخته آن هدایت می شد نشان داد، اگر سر سوزنی از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران عدول کنیم، دشمنان قسم خورده برای ضربه زدن به نظام و انقلاب، درنگ نخواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۱۲۱۷۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دانشگاه هایی از جمله: بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی اردبیل، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بین الهدی صدر اردبیل ، بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فرهنگیان آزادگان نیر، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نمین،، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نیر، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد رضی ، بسیج دانشج.یی آموزشکده فنی رازی اردبیل، بسیج دانشج.یی آموزشکده فنی فاطمه (س) اردبیل، بسیج دانشجویی موسسه غیر انتفاعی نوین اردبیل، بسیج دانشجویی موسسه غیر انتفاعی مقدس اردبیلی، بسیج دانشجویی مرکز علمی- کاربردی جهاد کشاورزی اردبیل و بسیج دانشجویی دانشکده فناوری های نوین نمین طی بیانیه ای حماسه 9 دی را تبریک گفتند.

دراین بیانیه آمده است: 9دی حماسه ای ماندگار و شگفت انگیز از عمق درک و شناخت ملت غیور ایران از فتنه و جریان های برانداز علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

در این بیانیه نوشته شده است: جریانات پس از انتخابات 22 خرداد سال 88 که با برنامه ریزی دقیق دشمن و عوامل خود فروخته آن هدایت می شد نشان داد، اگر سر سوزنی از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران عدول کنیم، دشمنان قسم خورده برای ضربه زدن به نظام و انقلاب، درنگ نخواهند کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: شناخت حق از باطل، پشتیبانی قاطع از مقام ولایت، اتمام حجت با فتنه گران و عبور کنندگان از خطوط قرمز نظام و محکوم نمودن هتک حرمت و مقدسات، جلوه هایی از حضور حماسی ملت ایران در 9 دی 88 در اقصی نقاط کشور بود. ملت سر افراز ایران نشان داد که در سخت ترین شرایط، همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و تا پای جان آماده فداکاری و صیانت از ارزش ها و آرمان های نظام و حراست از خون شهیدان است.

در قسمتی از این بیانیه نوشته شده است: بسیج دانشجویی شهید علم الهدی و دانشگاه های تابعه آن، ضمن گرامی داشت حماسه ماندگار 9 دی و شهدای گرانقدر آن ایام، بار دیگر بر محکومیت جریان های برانداز علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و محاکمه عادلانه و به دور از اغراض سیاسی سران فتنه تاکید می کند و از ملت شریف ایران می خواهد در آستانه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با نصب العین قرار دادن فرمایشات حکیمانه و عالمانه رهبر معظم انقلاب وبا بصیرت افزیی و جریان شناسی و رصد تحرکات دشمن، با حفظ اتحاد و انسجام، در پیشبرد اهداف نظام وانقلاب و حضور پور شور در انتخابات، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران بزنند.

در این بیانیه آمده است: با فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات و مقابله با جریان نفوذ پس از برجام، نهایت کوشش خود را به کار گیرند و توجه داشته باشند، فضا دانشگاه فضای جولان جریان های سیاسی و افراد وابسته به جریان های تندرو و ضد انقلاب نیست بلکه فضای تولید علم و ارتقای سطح دانش و خلاقیت های دانشجویان است.

ارسال نظرات