9 دی اوج حماسه آفرینی ملت ایران در برابر تلاش واهی فتنه گران است

فرمانده سپاه بیجار گفت: روز 9 دی روز اوج حماسه آفرینی ملت ایران در برابر تلاش واهی فتنه گران است.
کد خبر: ۸۶۱۲۲۵۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید حسین محمودی در گفت و گویی ضمن تبریک هفته وحدت ،اظهار داشت:دشمنان نظام در فتنه سال 88 سعی به بیراهه کشیدن این انقلاب از مسیر اصلی خود را داشتند.

وی با تاکید بر اینکه 9 دی روز بیداری مردم ایران در برابر فتنه دشمنان قسم خورده نظام است،گفت:بعد از انتخابات سال 88 عده ای فریب خورده با شعار تقلب در انتخابات می خواستند اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرند.

فرمانده سپاه بیجار بیان داشت: روز 9 دی روز اوج حماسه آفرینی ملت ایران در برابر تلاش واهی فتنه گران است.

محمودی با تاکید بر اینکه ملت غیور ایران اسلامی در تمامی مقاطع انقلاب وفادارای خود را به نظام ابراز نمودند،اظهار داشت:روز تاریخی 9 دی و حضور با صلابت مردم در پیروی از ولایت فقیه برگ زرینی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه بیجار، افزود: همان طور که امام راحل فرمودند که پیرو ولایت فقیه باشید تا آسیبی به شما نرسد، مردم هم به خوبی دریافته اند که با اطاعت از رهبری و ولایت فقیه است که می توانند عظمت و مجد داشته باشند.

وی با اعلام این که مردم در حماسه 9 دی میثاق خود را با ولایت تجدید کردند تصریح کرد: مردم در آن روز اثبات کردند که پشت ولایت فقیه ایستاده و اطاعت از ولایت فقیه را امری ضروری برای خود می دانند بر همین اساس به هیچ وجه جدایی مردم از ولایت فقیه امکان پذیر نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار