خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: پدر شهيد مدافع حرم(شهيد محمدرضا فخيمي) با اشاره به حماسه نهم دي مردم در سال 88، گفت: مهمترين بركت حماسه نهم دي، تثبيت نظام جمهوري اسلامي ايران بود چراكه با اين حماسه، دشمنان داخلي و خارجي نااميد شدند.
کد خبر: ۸۶۱۲۲۹۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

فخيمي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي افزود: تدابير رهبرفرزانه انقلاب و حضور با شكوه مردم در نهم دي موجب شد توطئه سخت دشمنان در نطفه خفه شده و مشخص شود قصد كساني كه در عزاي حسيني پايكوبي مي كنند، چيست.

وي با تاكيد به اينكه مردم به خصوص جوانان بايد سالروز شكل گيري اين حماسه بزرگ مردمي را گرامي بدارند، اظهار كرد: يكي از راه هاي گراميداشت اين حماسه و حفظ خون شهدا، شركت در انتخابات پيش رو است تا با انتخاب نمايندگان اصلح، آن ها بتوانند با تصميم هاي درست و تبعيت از رهبري، مسير انقلاب را به سرمنزل نهايي سوق دهند.

فخيمي با يادآوري خاطراتي از فرزند شهيد خود، بيان داشت: سال 88 محمدرضا تازه وارد مجموعه سپاه شده بود كه با ديدن برخي تحركات عوامل ضدانقلاب در سطح شهر، از قصد براندازي نظام از سوي فتنه گران مي گفت كه توطئه اي امريكائي صهيونيستي است.


وي ادامه داد: زماني كه حماسه نهم دي و پيش از آن، هشتم دي تبريز خلق شد، فرزند شهيدم جلو مصلي امام خميني(ره) تبريز، شعار مي داد:« ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند/ مگر امت بميرد علي تنها بميرد»

اين پدر شهيد در پايان صحبت هاي خود، اظهار اميدواري كرد: انقلاب ما؛ انقلاب حضرت مهدي است و منتظريم رهبر فرزانه انقلاب پرچم را به دست حضرت ولي عصر(عج) برسانند.

شهيد محمدرضا فخيمي هريس 24ساله، از شهداي مدافع حرم آذربايجان شرقي است که هفته گذشته در دفاع از حرم اهل بيت(ع) در سوريه، به دست يزيديان زمان به شهادت رسيد.

ارسال نظرات