خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه استان گلستان:

دیدار با خانواده شهدا تجهیز قوای فکری است

مسئول بسیج رسانه استان گلستان در دیدار با خانواده شهید زاهدپور گفت: دیدار با خانواده شهدا تجهیز قوای فکری است.
کد خبر: ۸۶۱۲۲۹۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی محمد جعفری امشب در دیدار جمعی از اصحاب بسیج رسانه شهرستان گرگان از خانواده شهید زاهدپور اظهار کرد: حضور و دیدار با خانواده شهدا به اصحاب رسانه استان گلستان انرژی می‎بخشد و باعث می‎شود با قدم و قلم خود در مسیر تداوم راه انقلاب اسلامی گام‎های موثرتری بردارند.

وی دیدار با خانواده شهدا به ما انرژی می‎بخشد دانست و تصریح کرد: ما می‎توانیم از نصیحت و رهنموده‎های خاندواده شهدا در مسیر اعتلای اهداف و آرمان‎های بلند شهیدان گام برداریم.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان خاطرنشان کرد: یکی از قدم‎های خوبی که بسیج رسانه در راستای تداوم و اعتلای راه شهیدان مدافع حرم برداشت برگزاری جشنواره شهدای غواص و رسانه بود و این جشنواره با استقبال خوب رسانه‎ها در تاریخ استان گلستان ماندگار شد.

جعفری یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا برای اصحاب رسانه تجهیز قوای است و این دیدار موجب می‎شود راه شهدا تداوم پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم ثابت کردند که درب شهادت باز است و فرهنگ شهادت در جامعه هنوز زنده باقی مانده است.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان یادآور شد: امیدواریم ما اصحاب رسانه با قلم و قدمی که بر می‎دارند ادامه دهند خوبی برای این مسیر شهدا باشند.

جعفری ابراز داشت: در ادامه مسیر شهدا امیدواریم اصحاب رسانه با الهام گرفتن راه و سیره شهدا آن جبهه واحد انقلاب اسلامی که باید شکل بگیرد را ایجاد کنند.

وی بیان داشت: امروز رسانه‎های استان گلستان نباید اجازه بدهند که هجمه فرهنگی غرب بر جامعه باقی بماند و باید با بصیرت و اجماع فکری خود در برابر تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.

وی به سانسور خبری رسانه های غرب اشاره کرد و گفت: رسانه‎های غربی تجمع و راهپیمایی ده‎ها میلیونی اربعین را انعکاس نمی‎کنند اما کشته شدن چند نفر را در فرانسه با آب و تاب رسانهای میکنند.

جعفری افزود: مجموعه بسیج رسانه یک سازمان نوپایی است و امیدواریم فضایی را ایجاد کنیم و صدای مظلومیت مردم را به گوش مسئولان برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار