خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبريز:
خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبريز در آستانه حماسه نهم دي، با بيان اينكه عملکرد زشت فتنه گران در عاشورا 88 چهره پلید و واقعی آنها را برای مردم آشکار كرد، گفت: 9 دی تجلی باورهای ریشه دار مردم دین مدار و حسینی ایران بود.
کد خبر: ۸۶۱۲۲۹۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

حجت الاسلام مجید اشراقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، خاطرنشان كرد: تا زمانیکه باورهای عمیق دینی و حسینی در مردم بوده و مردم بصیرت داشته باشند، فتنه گران جرعت بازگشت ندارند.

وي با اشاره به جمله معروف امام خميني(ره) که هرکس در مقابل دین ما بایستد در مقابل همه دنیای آنها خواهیم ایستاد، اظهار كرد: با حضور باشكوه و آگاهانه مردم در حماسه نهم دي سال 88 بود كه اربابان فتنه گران و پادوهای آن ها از نتیجه فتنگری خود مایوس شده و به لانه های خود خزیدند.


حجت الاسلام اشراقی نقش بسیج را در مقابله با نفوذ عوامل فتنه 88 در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و بيان داشت: حضور آگاهانه بسیجیان در عرصه هاي مختلف، موجب ناامیدی فتنه گران و طرفداران آن ها و پایمال شدن اهداف پلید استكبار جهاني در به انحراف كشيدن اين انقلاب خواهد شد.

وی در پايان صحبت هاي خود، تاكيد كرد: حضور با بصیرت و آگاه بسیجیان در همه عرصه ها، به رشد و پویایی کشور كمك خواهد كرد.

ارسال نظرات