خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: مسئول سازمان بسيج عشاير سپاه عاشورا در آستانه حماسه نهم دي، اين روز را روز بصيرت و آگاهي خواند گفت: مردم ايران در نهم دي سال 88، پيام ولايتمداري خود را به جهانيان فرياد زدند.
کد خبر: ۸۶۱۲۳۰۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴

ابراهيم اسرافيل نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، افزود: حماسه نهم دي يادآور تجديد ميثاق امت اسلامي با ارزش هاي انقلاب و ولايت است كه حاصل فرهنگ عاشورا و حميت مذهبي ماست.

وي با يادآوري اينكه شش سال پيش در حادثه تاثربار فتنه 88 عده اي خواص بي بصيرت به خاطر قدرت طلبي، در صدد سرنگوني نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران سرباز مستكبران شدند، اظهار كرد:حضور يكپارچه و باشكوه مردم در حماسه نهم دي نشان داد كه توطئه هاي استكبار و نوكران دست آموز آن ها نمي تواند در ادامه راه شهدا و امام امت خللي ايجاد كند.


اسرافيل نژاد با اشاره به سخن رهبر فرزانه انقلاب كه حادثه 9 دي يك حادثه ماندني در تاريخ ماست، خاطرنشان كرد: نهم دي نقطه عطف در تاريخ اسلام و ايران است كه مردم ايران با مرور گذشته خود، به آن افتخار خواهند كرد.

وي با دعوت از اقشار و آحاد ملت به خصوص مردم عشاير براي حضور در راهپيمايي نهم دي، اعلام كرد: جامعه عشايري استان همگام با مردم هميشه در صحنه و ولايتمدار ايران و در هر شرايطي پاسدار انقلاب، خون شهدا و ولايت خواهد بود.

ارسال نظرات