نماینده ولی فقیه در سپاه البرز در گفت و گو با بسیج:

تصور پایان فتنه انگیزی دشمن، ساده اندیشی است

حجت الاسلام موحد گفت: فتنه انگیزی هیچگاه تمام نمی شود و اگر شخصی این تصور را دارد که روزی فتنه پایان می یابد یک ساده اندیشی محسوب می شود و ملت ایران با اقتدار، بینش و بصیرت باید مواضع دشمن را شناخته و اقدامات لازم جهت برملاشدن نقشه های شوم فتنه گران را عملی سازند.
کد خبر: ۸۶۱۲۳۲۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص اقداماتی که ممکن بود با جلب نظر مردم در فتنه 88 اتفاق بیفتد اظهار داشت: اکنون تمامی جریانات پشت پرده فتنه 88 به صورت علنی فاش گردیده است.

وی افزود: در فتنه 88 برخی نسبت به مقدسات و ارزش ها نگاه سوء داشتند و هدفشان از بین بردن اصول حاکم بر نظام اسلامی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در خصوص همکاری برخی سیاسیون داخل کشور با دشمن نیز چنین گفت: دشمن با ایجاد تعامل و ارتباط با کسانی که دستشان به خون آلوده است و در داخل کشور فعالیت می کنند قصد ورود به کشور را داشت که عاملان داخلی به نوعی فرش قرمز برای دشمن پهن می کردند.

وی به نقش بسیج در مهار فتنه 88 اشاره کرد و گفت: بسیج با بصیرت و آگاهی که داشت در مقابل فتنه فتنه گران ایستادگی کرد و از نظام اسلامی دفاع نمود.

حجت الاسلام موحد در ادامه گفت: فتنه انگیزی هیچگاه تمام نمی شود و اگر شخصی این تصور را دارد که روزی فتنه پایان می یابد یک ساده اندیشی محسوب می شود و ملت ایران با اقتدار، بینش و بصیرت باید مواضع دشمن را شناخته و اقدامات لازم جهت برملاشدن نقشه های شوم فتنه گران را عملی سازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها