مرحله نهایی دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی نواحی مقاومت بسیج استان اصفهان در رشته های فوتسال و والیبال به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹دی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۳۵۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرحله نهایی دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی نواحی مقاومت بسیج استان اصفهان در رشته های فوتسال و والیبال به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹دی و با حضور ۱۲۰ ورزشکار به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج ، شهرداری ، شورای شهر و اداره ورزش و جوانان شهر شاهد نمونه کشور درچه در روز پنجشنبه ۳ دی ماه به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی برگزار شد.

مسابقات فوتسال در سالن ورزشی ۹ دی ناحیه مقاومت بسیج درچه و با حضور تیم های نواحی نائین ، نطنز،فلاورجان و خمینی شهر برگزار گردید و نهایت تیم های خمینی شهر ، نائین و نطنز به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

مسابقات والیبال نیز با حضور تیم های نواحی امام رضا(ع) ، کاشان و نجف آباد در سالن ورزشی شهید پناهی اداره ورزش و جوانان شهر درچه برگزار شد و در نهایت به ترتیب تیم های نجف آباد ، کاشان و امام رضا(ع) بر سکوی اول تا سوم مسابقات ایستادند.

در پایان این دوره از مسابقات توسط جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت خمینی شهر،اعضای شورای اسلامی شهر ،ریاست اداره ورزش و جوانان درچه ، مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان(عج)،مسئول تربیت بدنی ناحیه درچه و جمعی از پیشکسوتان به تیم های برتر لوح تقدیر ، مدال ، کاپ و احکام قهرمانی اهدا شد.

لازم به ذکر است مرحله اول این جشنواره با حضور ۲۱ تیم از نواحی مقاومت بسیج سراسر استان و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به میزبانی ناحیه خمینی شهر برگزار گردید.
ارسال نظرات