گزارشی از آیین افتتاح مجموعه کارگاه‌های خیر‌ساز آموزشگاه استثنایی بهاران دامغان؛
آیین افتتاح مجموعه کارگاه‌های خیر‌ساز آموزشگاه استثنایی بهاران دامغان با حضور خیران مدرسه‌ساز، مسئولان استانی و شهرستانی در فضایی مملو از عطر خداجویی، مهرورزی و انسان‌دوستی با خلق جلوه‌های زیبایی از قدر شناسی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۳۶۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در دامغان، در این آیین مسئولان آموزشگاه دخترانه استثنایی بهاران و دانش آموزان  پرمهر و عطوفت این مرکز آموزشی لوحی منقش به اثر انگشتان کوچک اما بااراده خود را به رسم سپاس به خیر مدرسه‌ساز دکتر علی اصغر عالمی که پررنگ‌ترین نقش را در ساخت و تجهیز این کارگاه‌ها ایفا نموده تقدیم کردند.



با ساخت و تجهیز این مجموعه آموزشی شامل سه کارگاه کامپیوتر، خیاطی و آشپزی، به همت خیر نیک اندیش علی اصغر عالمی و جمعی از خیران مدرسه‌ساز این شهرستان، 66 دانش آموز دختر آموزشگاه راهنمایی و متوسطه استثنایی بهاران شهرستان دامغان از امکانات این کارگاه‌ها بهره‌مند شدند.



این سه کارگاه آموزشی که با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال و زیر بنا 135 متر مربع احداث شده است، تاکم‌توانان پرتوان آموزشگاه استثنایی بهاران دامغان بتوانند بیش از پیش در مسیر یادگیری و پویایی و ساختن آینده‌ای پرامید برای خود گام بردارند.


نمایش گوشه‌هایی از توانمندی‌های فرهنگی و هنری فرشته‌های زمینی آموزشگاه بهاران از اجرای دکلمه و سرود تا ساخته‌ای دستان هنرمند آنها و بازدید مسئولان از بخش‌های مختلف این مجموعه خیرساز، از دیگر بخش‌های این مراسم بود.


عکس و گزارش از جواد رمضانیان
ارسال نظرات
پر بیننده ها