خبرهای داغ:
رئیس اداره آموزش و پرورش دامغان:

19 مدرسه شهرستان دامغان نیازمند نوسازی است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: 19 مدرسه در سطح شهرستان دامغان فاقد استاندار‌های لازم و اصطلاحا تخریبی هستند که مشارکت خیران نیک اندیش می‌تواند گام بلندی در مسیر نوسازی این مراکز آموزشی باشد.
کد خبر: ۸۶۱۲۳۷۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الله رستمیان در آئین افتتاح مجموعه کارگاه‌های آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی شهرستان دامغان که با حضور خیران مدرسه ساز، مدیر‌کل آموزش و پرورش، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی و مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان سمنان، فرماندار، امام جمعه موقت، شهردار و رئیس شورای اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یک سوم مدارس دامغان به دست توانا و با نیات خداجویانه خیران مدرسه‌ساز احداث شده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان دامغان با بیان اینکه خیران مدرسه‌ساز نقش بزرگی در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت برعهده‌دارند، تصریح کرد: انجمن خیران مدرسه‌ساز شهرستان دامغان با 42 عضو الگوی بزرگ اراده و ایمان در قول و عمل هستند.

وی با اشاره به مشارکت قریب به 30 میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز شهرستان دامغان طی سال‌جاری در ساخت و تکمیل پروژه‌های آموزشی این شهرستان، افزود: مشارکت در ساخت هنرستان کاردانش دخترانه راضیه، احداث مدرسه شش کلاسه بنیاد برکت در روستای مهماندوست، ساخت نمازخانه دو آموزشگاه در شهر‌های دامغان و دیباج و تعهد ساخت یک آموزشگاه شش کلاسه در مجتمع آموزشی امام‌خمینی(ره) با عنوان ابن سینا از جمله این پروژه‌ها است.

رئیس اداره آموزش و پرورش دامغان اضافه کرد: ساخت دو آموزشگاه جدید در مسکن مهر و احداث 10 نمازخانه در مدارس فاقد این فضای اعتقادی و تربیتی از اولویت نیاز‌های آموزش و پرورش شهرستان دامغان است که بدون حمایت خیران نیک اندیش محقق نمی‌شود.

رستمیان با برشمردن پروژه‌های متعدد آموزشی احداث یا تجهیز شده در شهرستان دامغان طی دو سال اخیر به همت خیران مدرسه‌ساز این شهرستان تصریح کرد: دانش آموزان استثنایی بهشتیان روی زمین هستند که مظلومیت، صفا و صمیمیت آنان ارزش مشارکت خیران در احداث و تجهیز مراکز آموزشی مرتبط با آنان را دوچندان می‌کند.

وی با قدردانی از مشارکت خیر نیک اندیش علی اصغر عالمی و دیگر خیران مدرسه‌ساز دامغانی در احداث سه کارگاه آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی آموزشگاه بهاران، خاطر نشان کرد: مجموعا سه آموزشگاه استثنایی در شهرستان دامغان وجود دارد که 153 دانش آموز با اختلالات ذهنی و معلولیت‌های جسمی متفاوت در این مراکز مشغول به تحصیل هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها