مردم انقلابی ایران ، همانند گذشته در این مرحله نیز تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده و توانستند با حضور در عرصه ، بار دیگر دشمنان کشور را ناامید کنند.
کد خبر: ۸۶۱۲۳۷۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جامعه ورزشی و سازمان بسیج ورزشکاران استان با قرار گیری در هفته وحدت و نزدیک شدن به سالروز حماسی 9 دی، بیانیه ای صادر کردند که متن بیانیه به شرح زیر می باشد: حماسه نهمدی ماهباحضور میلیونی توأم با شور عاشورایی مردم در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ماندگارشد.

دراین بیانیه آمده است: این روز؛ نمادحضورآگاهانه ومقتدرانه ملتی بود که از فتنه دشمنان داخلی وخارجی به ستوه آمده و در خروشی بی نظیر میثاق خود با ولی زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را بار دیگر متجلی ساختند و به فرموده مقام عظمای ولایت : حضور عظیم و خروشان مردمی در 9 دی 88 ، تجلّی بارزی ازهویت وماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بردل های مردم بود.

در بخشی از این بیانیه نوشته شده است: مردم انقلابی ایران ، همانند گذشته در این مرحله نیز تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده و توانستند با حضور در عرصه ، بار دیگر دشمنان کشور را ناامید کنند. این فتنه ها باعث شد مردم به سلاح بصیرت مجهز شوند و بتوانند از آن برای عبور از بحران ها و توطئه های دشمن استفاده کنند.

در این بیانیه اشاره شده است: فتنه گران، ابطال نتیجه انتخابات به بهانه تقلب را کف خواسته های خود می دانستند و اهداف مهم تری را در سر می پروراندند. آنان انقلاب و نظام اسلامی را هدف قرار داده بودند. اوج وقاحت فتنه گران، روز عاشورا بود. فتنه گران در روز عاشورا، هتاکی خود را به صورت خاص نمایان کردند.

در این بیانیه آمده است: نهم دی ، نماد باز آفرینش و مظهر جمهوریت و اسلامیت ملت ایران بود که بیست و دوم بهمن دیگری خلق کرد و پایبندی مجدد به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت .

در قسمتی از این بیانیه آمده است: در بیان عظمت حماسه 9 دی همین بس که رهبر فرزانه انقلاب در روز 19 دی 1388 در تجلیل از این حماسه مردمی فرمودند: « مطمئن باشید که روز 9 دی امسال هم در تاریخ ماند؛ این هم یک روز متمایزى شد. این حرکت مردم اهمیت مضاعفى داشت؛ کار بزرگى بود. هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر می کند، دست خداى متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن على(علیه السلام) را مى بیند. این کارها کارهایى نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهى است...»

در این بیانیه آمده است: ما ورزشکاران بسیجی نیز با الهام از فرمایشات ولی امر مسلمین جهان و بیعت با ایشان ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی و با تقدیر و تشکر از حماسه سازان عرصه بصیرت،باردیگر با آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی،امام راحل (ره) ومقام عظمای ولایت تجدید عهد و میثاق نموده و با ابراز انزجار از دشمنان وتوطئه گران داخلی و خارجی انقلاب و میهن اسلامی اعلام می داریم در راه اهداف مقدس انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

ارسال نظرات