حماسه ۹ دی‌ماه بیعت مجدد مردم با رهبر معظم انقلاب است

فرمانده سپاه حاجی آباد، حماسه ۹ دی‌ماه را روز بیعت مجدد مردم با رهبر معظم انقلاب خواند و افزود: این روز بیعت امتی بود که برخی در پس فتنه امید داشتند که مردم دست از بیعت گذشته خود بردارند اما این بیعت عمومی در ۹ دی ماه در تاریخ ماندگار شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۳۸۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ امیری کیا، فرمانده سپاه حاجی اباد ، ۹ دی را تجلی یک بعد از تقابل نظام اسلامی با نظام سلطه خواند و ‌گفت: اگر امروز نهم دی ماه بزرگ داشته می‌شود حکایت از تجلی اراده الهی در استمرار انقلاب اسلامی است.

سرهنگ امیری کیا با تاکید بر اینکه شکل‌گیری انقلاب اسلامی در پرتو الهی بوده است، تصریح کرد: به فرموده امام راحل، انقلاب اسلامی ایران در پرتو انگیزه الهی و در سایه وحدت کلمه شکل گرفت و نخ تسبیح وحدت نیز چیزی جز رهبری نبود.

وی افزود: عوامل پیروزی انقلاب اسلامی انگیزه الهی، وحدت کلمه و رهبری پیامبر‌گونه امام راحل بود و ۹ دی ماه خروش ملتی در جهت خواست اساسی و در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی بود.

امیری کیا ادامه داد: فتنه‌گران در تلاش برای ضربه زدن به وحدت کلمه بودند که حماسه ۹ دی ماه که تجلی اراده خدا و نماد حضور مردم در صحنه بود، توطئه‌های دشمنان اسلام و ملت را خنثی کرد که این امر در سایه مدیریت و تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب شکل گرفت.

وی، حماسه ۹ دی‌ماه را روز بیعت مجدد مردم با رهبر معظم انقلاب خواند و افزود: این روز بیعت امتی بود که برخی در پس فتنه امید داشتند که مردم دست از بیعت گذشته خود بردارند اما این بیعت عمومی در ۹ دی ماه در تاریخ ماندگار شد.

وی یادآور شد: ۹ دی ماه، اعلام برائت و بیزاری از فتنه‌گران و اعلام صریح به مسئولان کشور بود که اگر کسی بخواهد در مورد عناصر بیگانه اغماض کند، مردم از آنان نمی‌گذرند و در یک کلام نه دی اعلام با صراحت ملت مسلمان ایران در ارتباط با آرمان‌ها و دلبستگی به آرمان‌های امام و انقلاب بود.

ارسال نظرات