ناصری یادآور شد: دشمنان با تکیه بر فتنه‌گران برای هشت سال آینده مجلس خبرگان رهبری برنامه‌هایی را طراحی می‌کنند تا انقلاب را به انحراف بکشانند.
کد خبر: ۸۶۱۲۳۸۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری در همایش بصیرتی «قصه رویش‌ها و غصه ریزش‌ها» که به مناسبت 9 دی در مسجد جامع المهدی شهرک مینودر قزوین به همت بسیجیان این منطقه برگزار شده بود، اظهار داشت: برخی سران فتنه در جریان سال 88 تلاش داشتند به هر قیمتی رئیس‌جمهور شوند تا جایی که یکی از آنها بعد از ظهر انتخابات پیش از اتمام روند رأی‌گیری نشست خبری برگزار کرد و رئیس‌جمهور شدن خود را اعلام داشت.

وی بیان کرد: 11 میلیون رأی را نمی‌توان در یک محیطی که مسئولان دستگاه‌های دولتی، شورای نگهبان و نمایندگان کاندیداهای مختلف در حال نظارت هستند جابه‌جا کرد در صورتی که سران جریان فتنه چنین باوری را به طرف‌داران خود القاء کردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان‌های شمالی کشور عنوان کرد:‌ اگر سران فتنه یک اندازه غیرت ایرانی داشتند زمانی که دشمنان انقلاب قصد براندازی نظام را داشتند و همه جانبه به منافع ملی هجوم آوردند باید به اشتباه خود اعتراف می‌کردند.

* موسوی و کروبی باید به اشتباه خود پی می‌بردند

این مسئول ادامه داد:‌ موسوی بی‌غیرت و کروبی بی‌همیت زمانی که دشمنان انقلاب را حامی خود دیدند باید به اشتباه خود پی می‌بردند.

ناصری اضافه کرد: ماجرای 9 دی که با صدور فرمان مقام معظم رهبری و خروش ملت مسلمان، آزادی‌خواه و با غیرت ایجاد شد دور از مناسبات سیاسی صورت گرفت و برخواسته از باورهای دینی بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان‌های شمالی کشور تصریح کرد: هر زمان که افراد از ولایت جدا شوند آسیب می‌بینند و جامعه را دچار تخریب می‌کنند؛ نمونه این مهم را در تاریخ نیز داریم که اهالی شهر مدینه از ولی زمان خود دور شدند و به دام یزیدیان افتادند و منجر به کشتار تعداد زیادی از ساکنان این شهر شد.

وی ادامه داد: رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان آمریکا بر این امر تأکید دارد که مشکل جدی ایالت متحده ایران اسلامی است که امتداد جهانی پیدا می‌کند. این موضوع را دشمنان انقلاب اسلامی اذعان دارند که باید از سوی عموم مردم مورد توجه قرار گیرد.

ناصری خاطرنشان کرد: غول‌های نفتی و قدرت‌های نظامی جهان با حضور و فعالیت در منطقه غرب آسیا ایران را برای حل مشکلات خود لازم و ضروری می‌دانند و این مهم بیان‌گر جایگاه برجسته جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس مجمع نمایندگان استان‌های شمالی کشور گفت:‌ مردم کشور مصر که انقلاب خود را به پیروزی رساندند تنها یک سال توانستند این انقلاب را نگه دارند چرا که با حمایت کشورهای غربی کودتا صورت گرفت یک انتخابات برگزار کردند و محمد مرسی که رئیس‌جمهور قانونی مردم بود را به زندان انداختند، اما در جمهوری اسلامی ایران 37 سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و روز به روز بر اقتدار آن افزوده می‌شود.

این مسئول مطرح کرد: مردم اروپا در حسرت انتخابات ما هستند زیرا چند دهه از عمر آن می‌گذرد و بیش از 30 انتخابات برگزار شده که تمامی آنها با حضور پرشور مردم همراه بوده است.

وی تأکید کرد: تکرار اشتباه‌های هاشمی‌رفسنجانی جای تأسف دارد زیرا زمانی که از خط ولایت اندکی منحرف شد دشمنان انقلاب اسلامی به وی و سایر رهبران جریان فتنه امید بستند.

* برنامه‌های دشمنان برای 8 سال آینده مجلس خبرگان رهبری


ناصری یادآور شد: دشمنان با تکیه بر فتنه‌گران برای هشت سال آینده مجلس خبرگان رهبری برنامه‌هایی را طراحی می‌کنند تا انقلاب را به انحراف بکشانند.

رئیس مجمع نمایندگان استان‌های شمالی کشور خاطرنشان کرد:‌ مقام معظم رهبری شاکله مجلس شورای اسلامی را مناسب دانسته و بر این امر تأکید دارند که اگر این شاکله از دست برود برنامه‌های مجلس به دام نظام سلطه می‌افتد.




ارسال نظرات
پر بیننده ها