امام‌جمعه بندرعباس بیان کرد:

۹ دی؛ نشان‌دهنده حمایت با تمام وجود مردم از رهبری و نظام جمهوری اسلامی

ملت مؤمن و انقلابی ایران در روز ۹ دی سال ۸۸ با بصیرت و تبعیت از رهبری نشان دادند با تمام وجود از رهبری و نظام جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۱۲۴۳۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام‌جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: اگر همه ملت و جناح‌های سیاسی مطیع و گوش به‌فرمان ولایت فقیه باشند، هیچ آسیبی به نظام نخواهد رسید.

 نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به درپیش بودن نهم دی‌ماه، اظهار کرد: ملت مؤمن و انقلابی ایران با بصیرت و تبعیت از رهبری نشان دادند با تمام وجود از نظام جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند.

 وی انقلاب اسلامی ایران را محصول رهبری خردمندانه امام امت(ره)، وحدت و همدلی و بصیرت مردم دانست و عنوان کرد: مردم همیشه نشان داده‌اند که قدردان این نظام و رهبری هستند.

 آیت‌الله نعیم‌آبادی از میلاد پیامبر اعظم (ص) به‌عنوان مهمترین عید مسلمانان نام برد و اضافه کرد: روزی پربرکت‌تر از این روز وجود ندارد زیرا رسول گرامی اسلام(ص) مشعل فروزان و نخستین تجلی عشق هستند.

 وی از میلاد نبی مکرم اسلام (ص) را میلاد نجات انسان‌ها از چنگال جهل و بت‌پرستی دانست و تصریح کرد: اگر مسلمانان رفتار و سیره حضرت محمد مصطفی(ص) را سرلوحه کارهای خود قرار دهند، دیگر جایی برای اندیشه‌های تکفیری باقی نمی‌ماند.

 امام‌جمعه بندرعباس در پایان بیان کرد: الگوی ما آن رسولی است که وحدت و همدلی امت را حرف اول می‌دانست و بر ما و اجب است با الگو گرفتن از اسلام ناب محمدی(ص) هفته وحدت را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار