مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:
در صورت دریافت گزارش مبنی بر حضور و دخالت کارکنان در امر انتخابات برخورد قانونی و لازم با آنها خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۴۳۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان در جلسه کارگروه فرهنگی ورزشی دهه فجر در اردبیل اظهار داشت: ورود کارکنان اداره کل ورزش و جوانان در عرصه تبلیغات انتخابات و حمایت از گروه، فرد یا افراد و جناح‌های سیاسی ممنوع است و بر این موضوع تاکید داریم.

وی تصریح کرد: استفاده از فضا و اماکن ورزشی در تبلیغ از ثبت‌نام‌کنندگان در عرصه انتخابات نیز در سطح استان اردبیل ممنوع بوده و متولیان و مسئولان در این حوزه باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند تا تخلفی در این حوزه انجام نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر ممنوعیت حضور کارکنان در وقت اداری برای شرکت در جلسه‌هایی که برای معرفی فرد یا افراد برگزار می‌شود، افزود: در صورت دریافت گزارش مبنی بر حضور و دخالت کارکنان در امر انتخابات برخورد قانونی و لازم با آنها خواهد شد.

بهتاج با تشریح برنامه‌های دهه فجر گفت: نمایشگاه فرهنگی و ورزشی در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل برگزار خواهد شد تا عموم قشر مردم بتوانند از این برنامه‌های فرهنگی ورزشی استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: براساس برنامه‌های ارسالی از طرف وزارت به ادارات کل شهرستان‌ها که با نامگذاری ایام انجام شده، اداره کل ورزش و جوانان و شهرستان‌های تابعه باید با برنامه‌ریزی دقیق برای هر روز این دهه برنامه هم‌نام با آن داشته باشند.

ارسال نظرات