جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی؛
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی گفت: حضور به موقع و به هنگام بسیج با هدایت و رهبری رهبر معظم انقلاب توطئه های فتنه گران فتنه 88 را نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۸۶۱۲۴۴۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
سرهنگ غلامرضا فلاحتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی گفت:در سال 88 دشمن و استکبار جهانی با برنامه ریزی دقیق و پیچیده تمام توان داخلی و خارجی خود را بکار گرفت تا به اهداف شوم خود که براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود دست یابد و امید بسیاری به ایادی داخلی خود و فتنه گران داشت.

وی با بیان اینکه حضور به موقع و به هنگام بسیج با هدایت و رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد، افزود: اطاعت محض در برابر دستورات ولی امر خود و بصیرت بالا و دشمن شناسی این عزیزان به همراه افشاگری عمارگونه بسیجیان دلاور از توطئه شوم و پیچیده دشمن و بصیرت افزایی به آحاد مردم فتنه دشمن را که سالها آن را طراحی کرده بودند در نطفه خفه نمود.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی تصریح کرد: امروز هم که دشمن از همه راه ها نقشه های ننگین خود نا امید شده است ودر جنگ نرم و اقتصادی و اعمال تحریم های ظالمانه نیز مایوس شده است و تنها روزنه امید خود را نفوذ سیاسی و اقتصادی و بویژه نفوذ فرهنگی می داند که بسیجیان مثل همیشه به موقع در صحنه حضور داشته باشند.

فلاحتی خاطر نشان کرد:با افزایش آگاهی مردم نسبت به توطئه های دشمنان و رصد اقدامات آنان ملت ایران اجازه نفوذ را نخواهند داد و هرگاه رد پایی از بازگشت عناصر فتنه 88 که امروز در صدد ورود به مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور را دارند مشاهده نمودند با اطلاع رسانی به موقع و افشای چهره پلید آنان این سناریوی دشمنان را نیز افشاگری کرده و در صورت لزوم از مسئولین مربوطه مطالبه گری داشته باشند.

وی گفت:امروز اقشار مختلف بسیج به حول قوه الهی در سطح جامعه با چشمان تیزبین خود و در سایه هدایت های پیامب گونه ولی فقیه خود اجازه نفوذ را در هیچ از مسئولیت های نظام بر فتنه گران نخواهند داد و با بهره گیری از شبکه گسترده شجره طیبه صالحین تزکیه و تهذیب نفس خود پرداخته و در جهت افزایش بصیرت خود و جامعه تلاش خواهند کرد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی تاکید کرد:بسیجیان با حضور پرتوان خود در انتخابات نیز با آشوبگران و فتنه گران که بدنبال دو قطبی کردن جامعه در بحث مذاکرات و انتخابات هستند مقابله و مبارزه خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها