امام جمعه اهل سنت قروه با بیان اینکه مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین منادی وحدت در عصر حاضر است، گفت: به فرموده ایشان هر کس بین اهل تشیع و اهل سنت تفرقه بیاندازد مزدور دشمن است.
کد خبر: ۸۶۱۲۴۴۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا ملا هاشم نوری در همایش بزرگ منادیان وحدت که در سالن 9 دی شهرستان قروه برگزار شد با تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار داشت: باید این ایام مبارک را که به نام وحدت نام گرفته است همیشگی و جاودان ساخت.

وی افزود: وحدت یک امر ضروری و بسیار حساس است که برای تمامی امت اسلامی و بخصوص ایران اسلامی بسیار با اهمیت می باشد.

امام جمعه اهل سنت قروه خاطر نشان کرد: دشمنان با توجه به اینکه در ایران اسلامی اهل سنت و اهل تشیع بدون هیچ نوع درگیری و اختلاف در کنار یکدیگر زندگی می کنند به دنبال ان هستند که تخم نفاق و تفرقه را بکارند.

وی بیان داشت: دشمنان قسم خورده ایران و اسلام بدون وقفه در تلاش هستند تا مسلمانان را نسبت به یکدیگر بدبین سازند و وحدت و یکپارچگی انان را از بین ببرند.

نوری افزود: این وظیفه ما است که به عنوان یک فرد مسلمان و یک امت اسلامی نسبت به اقدامات دشمنان حساس باشیم و نسبت به یکپارچگی خود احساس مسئولیت نماییم.

خطیب نماز جمعه اهل سنت قروه مقام معظم رهبری را بهترین منادی وحدت اسلامی معرفی نمود و با اشاره به بیانات ایشان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری هر کس بین اهل تشیع و اهل سنت تفرقه بیاندازد مزدور دشمن است.

وی اظهار کرد: دین و شریعت پیامبر اسلام (ص) کامل شده تمام ادیان و شریعت های قبلی است و پیامبر خود نیز منادی واقعی وحدت بوده است.

ماموستا نوری با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی افزود: بزرگ مرد تاریخ وحدت اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود که با بنیان نهادن نظام مقدس جمهوری اسلامی وحدت و یکپارچگی را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز تنها کسی که برای حفظ مسلمانان و برای حفظ اسلام و اتحاد و یکپارچگی مسلمین جهان تلاش دارد مقام معظم رهبری است.

امام جمعه اهل سنت قروه در بخش پایانی سخنان خود گفت: امروز افرادی به نام اسلام و به نام دین در قالب گروهک هایی چون داعش مرتکب جنایات بسیاری می شوند و شیعه و سنی را به خاک و خون می کشند که این افراد در واقع آموزش دیده و دست نشانده صهیونیست و استکبار جهانی هستند.

ارسال نظرات