مربی شجره طیبه صالحین؛

حضور بسیج مردمی در فتنه88 توانست این معضل را جمع کند

مربی شجره طیبه صالحین میامی گفت:در 9 دی سال 88حضور بسیج مردمی در عرصه فتنه توانست این معضل را جمع کندو در بحث فرهنگی رسانه ای با روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه پرچم فتنه را پایین بیاورد.
کد خبر: ۸۶۱۲۴۵۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
محمد مهدی رعایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی با اشاره به بیانات صریح و شفاف رهبر معظم انقلاب نسبت به فتنه سال88 و خواص اظهار داشت: در بدنه دولت کسانی هستند که سعی می کنند فتنه را کمرنگ جلوه دهند و گاهی برای تبرئه فتنه گران و سران فتنه نیز تلاش می کنند.

وی گفت:بعضی از افراد نیز در باطن خود موافق آنها هستند و اگرچه سیاست و امنیت شخصیتی آنها اقتضا می کند و خیلی در ظاهر صحبت نمی کنند ولی وظیفه نهاد های امنیتی این است که با شناسایی و ارائه مدارک لازم به مراجع ذیصلاح از ادامه کار آنها جلوگیری کنند.

مربی شجره طیبه صالحین میامی افزود:اگر فتنه گران می توانستند در سال 88 قدرت را به دست گیرند با تفکر خطرناک و غرب زده ای که داشتند یک انقلاب ضد فرهنگی و دینی بزرگی در کشور ایجاد می کردند که در تمامی امور کشور از جمله سیاسی و اقتصادی نیز اثر می گذاشتو آرمانهای مقدس امام راحل(ره)و انقلاب و ثمره خون شهیدان را مساله دار می کردند.

رعایتی با بیان اینکه بسیج به فرموده مقام معظم رهبری یعنی احساس تکلیف در همه لحظات،تصریح کرد:در 9 دی سال 88 حضور بسیج مردمی در عرصه فتنه توانست این معضل را جمع کند و در بحث فرهنگی رسانه ای با روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه پرچم فتنه را پایین بیاورد.

وی گفت:بازگشت بعضی از عناصر فتنه 88به مراکز تصمیم گیری در حال حاضر نتیجه بعضی ملاحظات و عطوفتها و غفلت ها است و به فرمودهع مقام معظم رهبری آبرو و حیثیت نظام چیزی نیست که بشود از آن کوتاه آمد.

مربی شجره طیبه صالحین میامی در پایان به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و افزود:بسیج باید در بصیرت افزایی و روشنگری سیاسی در جامعه تلاش کند تا انتخابات سالم تری برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار