معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع) در گفتگو با "بسیج":

رابطه با امریکا خطر نفوذ دشمن را امکانپذیر می‌کند/ بسیج اجازه نفوذ عناصر فتنه به مراکز تصمیم گیری نظام را نمی‌دهد

معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: آنچه نفوذ دشمن را را امكان پذير مي‌كند بستر رابطه با مستكبرين و امریکا است.
کد خبر: ۸۶۱۲۴۸۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
حسین عباسیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، بیان داشت: آنچه در حال حاضر مسئولان ، تصميم گيران و تصميم سازان را تهديد مي كند و خطر آفرين است فتنه نفوذ است و با توجه به تاكيدات رهبر معظم انقلاب در جلسات و برنامه هاي مختلف، از يك نگاه در بين تمامي اقسام نفوذ، نفوذ سياسي و فرهنگي و از نگاه و تقسيمي ديگر نفوذ جرياني؛ هر دو متوجه تصميم گيران و تصميم سازان دانسته مي شود، به عبارتي هشدارهاي مقام معظم رهبري در باب خطرناك ترين نفوذ ها در حساس ترين جايگاه ها مي باشد.

وی در ادامه گفت: آنچه اين نفوذ را امكان پذير مي كند بستر رابطه با مستكبرين است كه آمريكا مصداق بزرگترين آن هاست.

عباسیان اشاره داشت: وجود آگاهانه يا غير آگاهانه غفلت از دشمني دشمن، بزك كردن چهره دشمن، بي توجهي به سه عامل اقتدار مد نظر مقام معظم رهبري شامل اقتصاد قوي و مقاوم، علم پيشرفته و روز افزون و حفظ روحيه انقلابي و نيز ايدئولوژي زدايي از ديپلماسي و سياست در برخي مسئولين، گام گذاشتن در زمين بازي دشمن است. تعابير ذكر شده همه برگرفته از فرمايشات رهبري نظام است كه بر هر مسئولي لازم الاجراست بنابراين خطا در اين عرصه ها، ورود به ميدان فتنه و فتنه انگيزي است و در صورت ورود، بر نهاد هاي امنيتي و نظارتي است كه در اسرع وقت، پيشگيري قبل از آسيب صورت دهند و عيار مسئوليت پذيري تمامي اين نهاد ها شناخت به موقع تهديد و مقابله بهنگام است.

معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع) ابراز داشت: رأي نياورده ها در انتخابات 88،  حضور شيرين و حداكثري را در پاي صندوق هاي رأي، به كام ملت تلخ كردند. فاجعه هايي به بار آوردند كه وليّ فقیه به صراحت جان خود را در كف دست نهاده و به ميدان آمدند. بهترين گزينه مد نظر دشمن جهت بحران سازي و آشوب را به بهترين نحو اجرا كردند و بدترين آورده را كه ناامني و اغتشاش بود به بار آوردند.

وی در ادامه یادآور شد: رأي نياورده، منزوي ترين عناصر طرد شده از ملت و نظام اعم از منافقين ،سلطنت طلب ها و ... را به گونه اي جَري كردند تا به دستاوردهاي انقلاب و حتي ارزش هاي اسلامي و ديني همچون عاشوراي حسيني بي حرمتي نمايند.

عباسیان بیان داشت: اينها گوشه اي از آورده هاي اين رأي نياورده هاست. در صورت رأي آوري اینگونه افراد نتيجه آن خداحافظي با همه اصول و ارزش هايي بود كه تمامي وصاياي شهدا بر آن مهر تاكيد زده بودند که مهم ترین آن اصل ولایت فقیه بود.

وی افزود: بي دليل نبود كه رهبر كبير انقلاب حضرت امام خميني (رحمه الله عليه ) پس از قبول قطعنامه 598 در پيام خود فرمودند « من در ميان شما باشم يا نباشم به همه شما وصيت مي كنم كه نگذاريد انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بيفتد. »

3- نقش بسيج در مهار فتنه 88 و مبازره با نفوذ و بازگشت عناصر كودتاي 88 به مراكز تصميم گيري و تصميم سازي كشور را چگونه ارزيابي مي كنيد ؟

معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع) در خصوص نقش بسیج در مهار فتنه های دشمن اظهار داشت: از ميدان هايي كه بسيج مظلومانه و موثرانه، دفاع از ارزش ها و ايثار را در عمل به هنگام نشان داد ميدان فتنه 88 بود. مگر مي شود مهار فتنه 88 را بدون حضور بسيج متصوّر شد. بسيج با تقديم شهدا و جانبازان جان بر كف و مقابله اي كه صورت داد نشان داد كه فتنه در هر سطح و در هر مقطعي ننگستاني مي شود كه جايي جز قبرستان عبرت نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: بسيج همچون گذشته بينا و رصد كننده است و در بحث نفوذ و بازگشت عناصر فتنه 88 به مراكز تصميم گيري و تصميم سازي كشور كاملا هدفمند و هوشمندانه عمل مي كند.

عباسیان در پایان رصد و شناسايي حوزه ها، پايش بستر هاي نفوذ و پيش بيني مقابله با آنها، تقويت پايه هاي بصيرت، بازدارندگي و نفوذ ناپذيري خود و جامعه، پيشگيري و اقدام آفندي پيش دستانه در راستاي خنثي سازي نفوذ كمك و مساعدت به نهاد ها و ساير قواي حاكميتي، گفتمان سازي فراگير و مردمي سازي مقابله و مبارزه با نفوذ، نقش آفريني براي افزايش مشاركت سياسي مردم و انتخاب هوشمند را  از جمله اقداماتي دانست که باید در مقابله پرورژه نفوذ دشمن مدنظر قرار داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار