خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه گرمسار:

مقابله با جریان های فتنه ساز مستلزم بصیرت و دشمن شناسی است

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه گرمسار با تأکید بر لزوم تبیین فتنه 88 گفت: یکی از لوازم مورد نیاز مقابله با جریان های فتنه ساز در هر برهه زمانی بصیرت و دشمن شناسی است که باید در مردم تقویت شود.
کد خبر: ۸۶۱۲۵۳۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
سید حسن موسویان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،به مناسبت فتنه 9 دی در سال 88 در ارتباط با خطر نفوذ کودتای آمریکایی – اسرائیلی 88 در دولت،با اشاره به سیر تحولات اجتماعی-سیاسی اظهار داشت: دشمن در حال حاضر به دنبال اردو کشی خیابانی نمی‌باشد و سعی دارد با تمام توان در سطوح مختلف حکومتی و اجتماعی قبح شکنی و مشروعیت زدایی از حکومت را ادامه داده و خط قرمزهای نظام را با عناصر داخلی و خارجی خود بشکند.

وی در ادامه تصریح کرد: کلیه نهادهای امنیتی و فرهنگی باید مراقب جریان فرهنگی و نفوذ علمی و اجتماعی باشند تا باورهای مردم حفظ شود زیرا دشمن در مقابل این باورها خود را بازنده دیده است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه گرمسار نقش مهم بسیج را در مهار فتنه 88 حضور بصیرتی و سیاسی بسیجیان در زمان فتنه و تابع اوامر ولایت بودن آنها عنوان کرد و در خصوص مبارزه با نفوذ و بازگشت عناصر کودتای 88 به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور گفت: باید با تمام توان برجریان فتنه و آشکار سازی این جریان برای عموم مردم تلاش کنیم و نقش نیروهای وابسته به جریان فتنه و لیبرالی غربی را با بصیرت دهی و افزایش اطلاعات دشمن شناسی بین مردم بالا برده و آن را بر همگان مشخص کنیم.

وی افزود: بسیج موظف است در عرصه فرهنگی با جدیت تلاش نماید تا در مرور زمان استحاله فرهنگی اتفاق نیافتد و مانع حضور آنها در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی شود و در صورت ورود آن‌ها با نقد منصفانه و به دور از فضای تنش‌زا و دو قطبی سازی سعی در مهار آن‌ها شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها