بیانیه سپاه حضرت عباس (ع) استان در خصوص 9 دی:
نهم دی حضور بصیرت و شور و شوق بود برای غلبه بر نفاق و ذلت و سرسپردگی به استکبار، که حماسه نه دی عظمتی بود برای نشان دادن خفت و خواری دشمنان در مقابل نظام مقدس اسلامی.
کد خبر: ۸۶۱۲۵۳۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به مناسبت سالروز حماسه 9 دی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد: نهم دی ماه سالروز خروش سیل مردم ایران اسلامی برای زدودن غبار فتنه از چهره میهن ایران اسلامی است.

در این بیانیه آمده است: نهم دی انقلابی عظیم در درون انقلابی الهی است که با توطئه نفاق تهدید شده بود.

در این بیانیه اشاره شده است: نهم دی حضور بصیرت و شور و شوق بود برای غلبه بر نفاق و ذلت و سرسپردگی به استکبار، که حماسه نه دی عظمتی بود برای نشان دادن خفت و خواری دشمنان در مقابل نظام مقدس اسلامی.

در این بیانیه نوشته شده است: سپاه حضرت عباس علیه السلام سالروز خروش و جوشش مردم ولایت مدار ایران اسلامی را بر امت بیدار و مسلمانان و دلدادگان انقلاب اسلامی تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال درخواست داردعزت و سربلندی مردم روشن ضمیر و آگاه را برای همیشه مستدام نموده و آتش قهر ملت را بر خرمن فتنه گران سر سپرده فرو بریزد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: نه دی سالروز تجدید بیعت ملتی شجاع ، دلاور و تاثیر گذار با مولا و رهبر خویش است که با دست خالی خود هیمنه و ابهت نظامی و سیاسی استکبار متظاهر و هزار چهره را در جوششی وصف ناپذیر در هم پیچیدند و علم وفای به عهد ابوالفضلی خود را بر بلندای عزت و اقتدار جهان برافراشتند.

در این بیانیه اضافه شده است: امروز که استکبار با نشستن بر سر میز مذاکره در صدد یافتن راهی برای نفوذ و شیطنت و تفرقه در جامعه ایران اسلامی است لزوم آگاهی و بصیرت و حدّت و دقت مردم بخصوص بسیجیان و دلسوختگان انقلاب بیش از پیش ضروری به نظر می رسد. بویژه که در آستانه دو انتخابات بسیار حساس و تعیین کننده هستیم انتخاباتی که می تواند نظام را برای همیشه تاریخ بیمه نماید.

در این بیانیه گفته شده است: ملت با بصیرتی که می داند استکبار و ایادی آن در صدد است به طرق متفاوت اقشار مختلف جامعه را تحت فشار قرار داده و آنها را مجبور به دل کندن از رهبری نمایند اما زهی خیال باطل که این مردم در مواقع بحرانی بوده ،که دلبستگی شان به نظام بیشتر شده و از میان همین فشار ها و تحریمها بوده که توانسته اند به بسیاری از موفقیت ها و فن آوریهای علمی و تکنولوژیک دست یابند و پرچم فتح و پیروزی را بر بلندای قله سرفرازی به اهتزاز در آورند.

در این بیانیه آمده است: سربازان حسینی و ولایت مدار سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه تاریخ ساز نهم دی سال 88 ، با تقدیر و تشکر از ملت بزرگ و ابوالفضلی ایران اسلامی بخصوص مردم عاشورایی استان اردبیل ، با آرمانهای امام و شهیدان، و امت اسلامی تجدید پیمان نموده و اعلام می دارد با چشمانی تیز بین و بازوانی قوی در اوج آمادگی رزمی و دفاعی ،تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(دامه برکاته) آماده است از کیان و ذره ذره خاک پاک و گلگون ایران اسلامی دفاع نموده و چون صاعقه ای آتشین بر فرق دشمن فرود آید.

ارسال نظرات