خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: وظیفه وزارت کشور اجرای سالم انتخابات است و بر ما واجب است که از آراء مردم به بهترین شکل ممکن صیانت کنیم.
کد خبر: ۸۶۱۲۵۷۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار در آخرین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی معاون سیاسی امنیتی از ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تاکستان بازدید نمود با اشاره به شور و اشتایاق نامزد های انتخاباتی گفت: وضیفه وزارت کشور اجرای سالم انتخابات است و بر ما واجب است که از آراء مردم به بهترین شکل ممکن صیانت کنیم.

رحیمی در طول بازدید با توضیحات ایرج حیدری فرماندار و رییس حوزه انتخابیه شهرستان تاکستان در جریان مراحل مختلف ثبت نام از نامزدها قرار گرفت.

وی افزود: مجموعه وزارت کشور مصمم است یک انتخابات سالم، با نشاط و با مشارکت حد اکثری برگزار نماید و قطع به یقین با هر موردی که موجب اخلال در روند برگزاری انتخابات شود از طریق مراجه ذیصلاح به شدت برخورد قانونی خواهد نمود.

فرماندار شهرستان تاکستان

در ادامه ایرج حیدری فرماندار شهرستان تاکستان گفت: در شهرستان تاکستان 22 نامزد مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند که پس از تایید صلاحیت در زمان مقرر که از سوی وزارت کشور اعلام می شود فعالیت تبلیغاتی خود را آغاز می نمایند.

گفتنی است: از شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی یک نماینده حضور دارد.

7001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها