به مناسبت فرارسیدن حماسه عظیم نهم دیماه ، بیش از 15عنوان برنامه در سطح شهرستان فارسان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۱۲۵۸۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار فرزان امیری گفت : حماسه عظیم 9 دی میثاق ملت با مقام عظمای ولایت است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان در رابطه با بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: حماسه عظیم 9 دی میثاق ملت با مقام عظمای ولایت است به همین مناسبت بیش از 15 عنوان برنامه در سطح شهرستان فارسان برگزار خواهد شد.

سرهنگ دوم پاسدار فرزان امیری افزود: برگزاری جلسات بصیرتی در پایگاه های ناحیه مقاومت بسیج فارسان و فضاسازی محیطی و تابلو ها در سطح شهرستان و برگزاری برنامه شاخص 9 دی در روز دوشنبه هفتم دی ماه در مسجد امام حسین(علیه السلام) شهرستان همراه با اقامه نماز وحدت و سخنرانی حجت السلام و المسلمین سرافراز مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، برگزاری چندین نمایشگاه مربوط به 9 دی و برگزاری چندین نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع محوریت هفته بصیرت و فتنه 88 و هفته وحدت در مساجد و پایگاه ها و حلقه های صالحین ، برگزاری نشست هیئت عاشقان ولایت و تجمع چندصدنفری بسیجیان شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) و ... از جمله برنامه هایی هستند که به مناسبت حماسه 9 دی در شهرستان برگزارخواهد شد.

ارسال نظرات