همزمان با سالروز ولادت نبی مکرم اسلام و گرامیداشت هفته وحدت:
با هدف ایجاد زیر ساخت مطلوب در شان گردشگران شهرستان خلخال عملیات اجرایی ساخت زیرساخت های گردشگری درتفرجگاه ازناو خلخال آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۵۸۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، همزمان با هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) علی نظری شیخ احمد، فرماندار خلخال از آغاز اجرای طرح ساماندهی منطقه گردشگری ازناو شهرستان خلخال خبر داد.

فرماندار خلخال گفت: با اعتبارات در نظر گرفته شده در نظر داریم که علاوه بر ساماندهی وایجاد زیرساخت ها یک مجموعه عظیم آبشار مصنوعی در محل چشمه این تفرجگاه احداث کنیم.

فرماندار خلخال اظهار داشت: به لحاظ طبیعت زیبای این منطقه با تعامل دستگاه های زیربط تا فصل گردشگری آینده انشالله این منطقه به یک مجموعه زیبای گردشگری در شان مردم شهرستان خلخال و گردشگران سراسر کشور ساخته خواهد شد.

وی چشم اندازی های طبیعی این منطقه را منحصر به فرد خواند و گفت: با ایجاد زیرساخت های مطلوب می توان گردشگری زمستانی در این منطقه را نیز رونق بخشید.

فرماندار خلخال گفت: ساخت مجموعه های پذیرایی از مسافران- سرویس های مطلوب و اقامتگاهی و مرمت سازی معابر و بهسازی و زیباسازی و کاشت نهال در نقشه این طرح دیده شده است و با دقت و کیفیت اجرا خواهد شد.

نظری اظهار داشت: از زمانی که بنده در دهه هفتاد در خلخال در مجموعه بخشداری بودم منطقه گردشگری ازناو به همان شکل رها شده باقی مانده و تاکنون این مجموعه نه تنها درست نشده بود بلکه چهره و توپوگرافی منطقه نیز به هم خورده که با اجرای این طرح و زیباسازی این منطقه گردشگری شاهد تحول عظیم در تفرجگاه ازناو خلخال خواهیم بود

فرماندار خلخال از ادامه بازدید خود از دیوار حائل روستای خوجین و منطقه کمرخونی خوجین بازدید و یکی از اصلی ترین منابع مهم و زیرساختی این منطقه را وجود آب چشمه ازناو عنوان کرد و افزود: طرح دیوار حائل روستای خوجین در فازهای بعدی نیز ادامه خواهد یافت و منطقه کمرخونی به دلیل متصل بودن به تفرجگاه ازناو و مسیر پیاده روی می تواند به عنوان یک مسیر پیاده روی صبحگاهی و ورزشی تبدیل شود .

فرماندار خلخال پیشاپیش عید ولایت و سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) وامام جعفر صادق (ع) را به تمام شیعیان جهان تبریک گفت.

ارسال نظرات