خبرهای داغ:
جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: مهم‌ترین مأموریت مردم در حماسه 9 دی حفاظت از دستاوردهای انقلاب بود که با رهنمودهای رهبری به قائله و فتنه 88 که طرح و نقشه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بود، پایان دادند.
کد خبر: ۸۶۱۲۵۹۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

عباس برزگرابراهیمی جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین،درگفت و گو با خبرنگار خبرگزار یبسیج از قزوین ضمن تبریک هفته وحدت در خصوص حماسه 9 دی اظهار کرد: حماسه 9 دی در سال 88 در حقیقت مخالفت و مقابله مردم حزب‌اللهی و ولایتی با فتنه‌گران در داخل و عوامل خارجی آنان بود.

وی افزود: دشمنان با سوءاستفاده از تنش بین نامزدهای انتخاباتی سعی در ایجاد اغتشاش و تخریب آرمان‌های انقلاب اسلامی را در سر می‌پروراندند که با حضور میلیونی مردم ناکام ماندند.

جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: مردم ولایتی با قلبی سرشار از عشق به ولایت و آرمان‌های امام خمینی (ره) در حماسه 9 دی نشان دادند که گوش به فرمان مقام عظمای ولایت بوده و از ولایت فقیه تا آخرین قطره خون خود دفاع می‌کنند.

برزگرابراهیمی تشریح کرد: در ابتدای آغاز فتنه مردم عادی از محتوای فتنه آگاه نبودند ولی خواص با تجربه‌ای که در مدت مسئولیت خود در نظام جمهوری اسلامی داشتند باید از دامن زدن به این فتنه علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی از جمله ولایت فقیه پیشگیری می‌کردند.

این مسئول عنوان کرد: مهم‌ترین مأموریت مردم در حماسه 9 دی حفاظت از دستاوردهای انقلاب بود که آنان با رهنمودهای رهبری به قائله و فتنه 88 که طرح و نقشه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بود، پایان دادند.

جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: نیروهای بسیجی نیز در حماسه 9 دی با برگزاری مجالس و محفل‌های بصیرت‌افزایی در شناخت فتنه و جلوگیری از آسیب زدن فتنه به نظام مقدس جمهوری اسلامی در این استان نقش بسزایی در خنثی کردن فتنه دشمنان داشتند.

برزگر ابراهیمی ادامه داد: بسیجیان 23 قشر از قشرهای سازمان بسیج که در جامعه مردمی و دولتی فعالیت و حضور داشتند به برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی برای آحاد مردم پرداختند.

این مسئول با بیان انواع خدمات ارائه شده در نشست‌های روشنگری و بصیرتی در استان قزوین عنوان کرد: دعوت از سخنرانان مطرح و اساتید دانشگاهی آگاه به مسائل روز، پخش بروشورها و کتابچه‌های بصیرتی در بین مردم و ایجاد فضاهای فرهنگی و معنوی همراه با حضور عاشقان ولایت در سطح این استان از جمله فعالیت‌های قشرهای بسیجی در دوران فتنه بوده است.

جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به نفوذ عوامل فتنه‌ در این استان به دلیل نزدیکی به استان تهران و البرز که سعی در بر هم زدن نظم و آرامش فضای سیاسی استان قزوین را داشتند، نیروهای بسیجی با عملیات دو ساعته خود فضای استان قزوین را از حیث وجود فتنه‌گران پاک کردند.

 1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها