حماسه 9 دی اوج بصیرت، ولایتمداری ،عزت مردم و نهایت ذلت و حقارت فتنه گران است

کد خبر: ۸۶۱۲۵۹۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

مردم بصیر ایران اسلامی در 9 دی 88 به میدان آمدند و با میثاق دوباره با رهبری و نظام اسلامی تومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند.خلق حماسه نهم دی موجب استحکام پایه‌های نظام است و ملت ایران حکم فتنه‌‌گران را در 9 دی مبنی بر مفسد فی‌الارض بودن صادر کردند و خواستار مجازات و کیفر فتنه‌گران در دستگاه قضایی شدند. ولی متاسفانه امروز شاهد هستیم که عده ای دنبال تطهیر سران فتنه و فتنه گران هستند.

حماسه 9 دی حمایت از آرمان‌های امام و رهبری را به منصه ظهور رساند و پاسخ دندان‌شکنی به کسانی بود که تلاش کردند در طول انتخابات خرداد 88 تا 9 دی مردم را از آرمان‌های انقلاب جدا کرده و در مسیر خواسته‌های خود قرار دهند. 9 دی اوج بصیرت، ولایتمداری، عزت مردم و نهایت ذلت و حقارت فتنه گران است.

حضور با بصیرت مردم در دفاع از ارزش‏‌ها، دشمن را ازتصور براندازی نظام و انحراف مسیر انقلاب مأیوس ساخته و عوامل فریب خورده فتنه در داخل را دچار سرخوردگی و انزوای کامل کرد.

‎ملت شریف ایران می بایست مواظب فتنه ی جدیدی که توسط دشمنان داخلی و خارجی طراحی شده ، باشند و آن بحث نفوذ است و خصوصاً نفوذ فکری و فرهنگی از مصادیق فتنه ی جدید مطالبی است که توسط برخی تحت عنوان شورای رهبری و نظارت بر نهادهای زیر نظر رهبری مطرح می شود که باید آن را جدی گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار