خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی ناحیه بسیج لارستان خبر داد:
مسئول فرهنگی ناحیه بسیج لارستان گفت: به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی، بیش از 80 برنامه سیاسی، فرهنگی، ورزشی در لارستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۰۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

امین دل‌خسته  با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص)، هفته وحدت و همچنین حماسه مردمی 9 دی، اظهار داشت: اصل وحدت در عصر کنونی برای جهان اسلام یک الزام است که باید مسلمانان اهمیت آن را به‌خوبی درک کنند.

وی وحدت برادران و خواهران مسلمان را مهره‌ای گم‌شده در جهان اسلام دانست و افزود: اگر مسلمانان بر وحدت کلمه تأکید و از اختلافات پرهیز کنند، هیچ قدرتی توان مقابله با مسلمانان را نخواهد داشت.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با تمجید از بصیرت سیاسی مردم ایران اسلامی، تصریح کرد: در 9 دی سال 88، مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه ایران اسلامی توانستند نقشه‌های شوم فتنه‌گران و حامیان آن‌ها را برملا کنند.

وی از برگزاری ده‌ها برنامه سیاسی، فرهنگی، ورزشی به‌مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی در سطح لارستان خبر داد و گفت: برگزاری نشست‌های مختلف روشنگری با موضوع بررسی ابعاد فتنه در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت شهرها و روستاهای لارستان، برپایی تجمعات مردم، برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرت‌افزایی، دیدار با خانواده شهدا، برپایی ایستگاه‌های صلواتی است.

این مسئول همچنین از تهیه و توزیع نشریات و بروشور با موضوع بررسی مصادیق بروز فتنه خبر داد و گفت: در شب نهم دی‌ماه طنین نوای الله‌اکبر از مناره‌های مساجد سطح شهرها و روستاها، برگزاری مسابقات نقاشی، پخش فیلم‌های کوتاه و مستندات جشنواره عمار در اماکن عمومی، برگزاری نمایشگاه خیابانی گناهان نابخشودنی فتنه‌گران از منظر رهبری در تابلوهای 24 گانه پایگاه‌های مقاومت در سطح شهر لار و ده‌ها برنامه دیگر پیش‌بینی‌شده برای بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی در سطح لارستان است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان بابیان اینکه ویژه‌برنامه شکوه بصیرت چهارشنبه این هفته در مجموعه ورزشی 9 دی شهر لار برگزار می‌شود، اضافه کرد: به دلیل اهمیت حماسه مردمی نهم دی، از مسئولان این شهرستان می‌خواهیم تا خیابان یا میدانی از شهر لار را به‌نام 9 دی نام‌گذاری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها