فرماندار ویژه بروجرد گفت: حماسه ۹ دی، دشمنان نظام را از فتنه‌انگیزی نومید و انقلاب اسلامی را بیمه کرد.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۵۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مسلم پورقاسمیان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله 9 دی در این شهرستان اظهار داشت: مسئولان و مردم با حضور باشکوه خود در مراسم یوم‌الله 9 دی حرکت ماندگار و تاریخی ملت ایران را در نهم دی ماه 88 همانند دیگر ایام الله مهم دانسته و پیام این روز را به نسل‌های بعد منتقل کنند.

وی با بیان اینکه عامل فتنه 88 بی‌بصیرتی خواص و فاصله گرفتن آنها از انقلاب و ولایت بود، افزود: مردم با بصیرت خود و با حرکتی خودجوش و برگرفته از عاشورای حسینی توانستند پیام روشن این انقلاب را به دشمنان داخلی و خارجی منتقل کرده و و با پیروی از ولایت فقیه و انقلاب کشور را بیمه کنند.

فرماندار ویژه بروجرد با انتقاد از عدم حضور رؤسای دانشگاه‌های این شهرستان در مراسم مختلف عنوان کرد: دانشگاه به عنوان یکی از پایه‌های انقلاب نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های این شهرستان دارد اما همواره با بی‌توجهی مسئولان دانشگاه‌‌های آیت‌الله بروجردی و پیام نور و دیگر دانشگاه‌های مهم این شهرستان تصمیم‌گیری اجرای مراسم فرهنگی و سیاسی بدون حضور آنها شکل گرفته است.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت این روز، بیان کرد: برپایی رژه موتورسواران و ورزشکاران، تجمع بسیجیان در مقابل مسجد امام این شهرستان و حضور هماهنگ آنها در کنار دیگر اقشار جامعه در مراسم یوم الله 9 دی از برنامه‌های این روز است.

پورقاسمیان از ادارات، شهرداری و اتاق اصناف خواست نسبت به فضا‌سازی و اطلاع‌رسانی در رابطه با حماسه 9 دی در سطح شهر اقدام کنند وعنوان کرد: مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 10 صبح با شرکت اقشار مختلف مردم ولایت مدار بروجرد در مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار می شود.

ارسال نظرات