بخش خصوصی به عنوان محور توسعه شهرستان است و باید در کنار حمایت های دولت بتواند مسیر پیشرفت را هموار کند.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۶۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، عاطف ناصری، فرماندارسرعین در نشستی با فعالان بخش خصوصی شهرستان سرعین افزود: بخش خصوصی به عنوان محور توسعه شهرستان است و باید در کنار حمایت های دولت بتواند مسیر پیشرفت را هموار کند.
عاطف ناصری با بیان اینکه شهرستان سرعین با ایجاد زیرساختهای لازم همچون فاضلاب شهری که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید و آسفالت راه ارتباطی تمام روستاها و نیز گاز کشی به همه روستاها گامی بلند در توسعه صنعت گردشگری برداشته اظهار کرد: فعالان این حوزه نیز باید با ایجاد تعاونی ها و همکاری بین ارگان های دولتی و بخش خصوصی تلاش کنند.
فرماندار سرعین از مجموعه شورای شهر و شهرداری سرعین خواست با تشکل های موجود در شهرستان همکاری کرده و مسیر سرمایه گزاری بیشتر سرمایه گذاران را هموار کنند.
برخی از فعالان بخش خصوصی نیز در این نشست بر لزوم رسیدگی به مشکلات پروژه هایی راکد شهرستان از جمله طلایه داران و شهرک سولان که نزدیک 10 سال از ساخت آنها می گذرد و باعث اختلال سرمایه ای در مرکز شهر سرعین شده رسیدگی کنند.
شهر توریستی سرعین با آب و هوای دلپذیر ، دهها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس یکی از مناطق گردشگرپذیر کشور است که در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.

ارسال نظرات