خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه به‌دنبال این هستیم تا در بحث موسسه میزان رضایت مردم جلب شود، گفت: بانک صادرات در حال حاضر سود پول مردم را کم می‌کند که این امر سبب نارضایتی مردم شده است.
کد خبر: ۸۶۱۲۷۰۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمدباقر عبادی با اشاره به برخی از مشکلات استان خراسان‌جنوبی و حوزه انتخابی خود اظهار داشت: یکی از مشکلات مردم استان خراسان‌جنوبی که بارها برای پیگیری آن به بانک مرکزی اقدام کردیم، موسسه میزان بود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید نسبت به سودی که در موسسه میزان از مردم کم شده توضیحاتی ارائه کنند، افزود: با پیگیری‌های زیادی که در این راستا داشتیم، مسئولان وعده‌های زیادی دادند که امید است هرچه زودتر جامه عمل پوشانده شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه به‌دنبال این هستیم تا در بحث موسسه میزان رضایت مردم جلب شود، گفت: بانک صادرات در حال حاضر سود پول مردم را کم می‌کند که این امر سبب نارضایتی مردم شده است.

عبادی با بیان اینکه از بانک صادرات تقاضا داریم سپرده مردم را بدون کم و کاست برگشت دهد، افزود: از زمان مشکلات موسسه میزان نامه استیضاح وزیر اقتصاد امضا شده اما چون به حد نصاب نرسیده، هنوز اجرایی نشده، اما ما از خواسته مردم کوتاه نمی‌آئیم و تا هنگامی که مردم به حق و حقوق خود دست نیابند، استیضاح پا برجا است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مردم در آموزش و پرورش اظهار داشت: ما همیشه به دولت بازگو کردیم که نظام رتبه بندی معلمان به درستی اجرا شود زیرا رتبه بندی که اجرا شده با آنچه که در مجلس نمایندگان مردم بحث کردند، متفات است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: بازنشستگان آموزش و پرورش حقوق کمی دریافت می‌کنند که دولت باید تلاش کند تا در بودجه آینده خود حقوق بازنشستگان در آموزش و پرورش و در دیگر دستگاه‌ها را افزایش دهد.

عبادی با بیان اینکه مبلغ دریافتی بازنشستگان آموزش و پرورش برای زندگی کفاف نمی‌کند، افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی بودجه باید برای حقوق فرهنگیان و دیگر اقشار جامعه تجدید نظر داشته باشد.

وی با تأکید بر تقویت دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی بیان کرد: ظرفیت بسیار خوبی در بیرجند در راستای وجود منطقه ویژه اقتصادی وجود دارد که می‌تواند در آینده مرکز استان خراسان جنوبی را متحول کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها