فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 نمونه ای از نقشه ها و ترفندهای این مغرضان نظام اسلامی بوده که با بصیرت و آگاهی این ملت شریف و رهبر فرزانه انقلاب نقشه بر آب شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۷۰۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، به مناسبت نزدیک شدن به نهم دی ماه، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بوشهر به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

استکبار فی الارض و مکر السیی و لایحیق المکر السیی الا باهله فهل ینظرون الا لسنت الاولین فلن تجد لسنت الله تبدیلا و لن تجد لسنت الله تحویلا  (فاطر43)

 

تاریخ 33ساله انقلاب اسلامی مملوء از نقاط عطف و درخشانی است که در اذهان ملت شریف ایران و ولایت دوست ایران اسلامی نقش بسته است .

دورانی که از آن می توان به غرور آفرینی های این سرزمین پر افتخار همچون رشادت های جوانمردان این خطه در طول 8 سال دفاع مقدس، تسخیر لانه ی جاسوسی امریکا و پیشرفت های هسته ای و نانو که از نمونه های بارزی از هویت هر ایرانی است اشاره کرد.

در این عرصه دشمنان این انقلاب همیشه سعی کرده اند که مانع و سدی پیش روی پیشرفت ها و رشد و تعالی این ملت شوند که با بصیرت این ملت شریف و رهبری مدبرانه فرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 نمونه ای از نقشه ها و ترفندهای این مغرضان نظام اسلامی بوده که با بصیرت و آگاهی این ملت شریف و رهبر فرزانه انقلاب نقشه بر آب شد.

نهم دیماه به فرموده رهبر انقلاب "روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ درخشان اسلامی ماندگار شد" و این مردم همیشه نشان داده اند که در مقابل دنیای استکبار که با همه ترفند ها و حیله ها به دنبال ریشه کن کردن این اسلام و انقلاب هستند با دقت و بصیرت ایستادگی کرده اسن.

با توجه به وقایع اخیر در مورد اجرایی شدن تعهدات هسته ای ایران و در شرایطی که رئیس جمهور آمریکا به عنوان طرف تعهد قبل از اجرایی شدن این توافق دست به نقض آن زده و قانون جدید محدویت مسافران ایرانی به آمریکا را اجرا کرده است.

این مردم از اعضای گروه هسته ای و وزارت خارجه انتظار دارند که طبق فرمایش رهبر عزیز ایران اسلامی که هرگونه تحریم جدید علیه ایران را نقض برجام دانستند " پایبند باشند.

این ملت همیشه نشان داده اند که به وصایای امام راحلشان گوش کرده که می فرمایند: (همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.)

دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر ضمن گرامیداشت حماسه 9دی پیروزی ملت مومن و ولایت مدار از حضور پرشور و با بصیر ایران اسلامی تشکر کرده و اعلام می دارد که همچون سایر آحاد این ملت در راستای اهداف این انقلاب و نظام اسلامی گام برخواهد داشت.

ارسال نظرات