خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی در دیدار با کارکنان اداره ثبت احوال استان:

امانت داری ثبت احوال در ایام انتخابات ضروری است

استاندار خراسان جنوبی گفت: امانت داری و عدم برملاکردن رازهای افراد در انتخابات بر عهده کارکنان ثبت احوال است و باید کارکنان اداره در این موضوع دقت ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۱۲۷۲۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، وجه الله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی در دیدار با کارکنان اداره ثبت احوال استان اظهار کرد: سازمان ثبت احوال یکی از سازمان های مهمی است که در نظام اجرایی، به جهت اینکه هویت افراد را صادر می کند نقش تأثیرگذاری ایفا می کند.

 وی افزود: هر سندی که بخواهد اصالت پیدا کند باید به این سازمان مراجعه داشته باشد و ازاین رو از سازمان هایی است که نمی توان نقش آن را نادیده گرفت.

 استاندار خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه این سازمان مهمترین و اصلی ترین و با هویت ترین سند اشخاص را در اختیار دارد، عضو دستگاه هایی است که در برگزاری انتخابات مورد توجه می باشد.

 خدمتگزار تصریح کرد: اصالت همه به ثبت احوال برمی گردد و همکاران این سازمان باید به خود ببالند که در چنین مکانی خدمت می کنند.

 وی با اشاره به اینکه در همان اوایل انقلاب، امام خمینی نیز بر تلاش های ثبت احول صحه گذاشت، افزود: در این مقطع زمانی که انتخابات را در پیش داریم باید دقت و توجه کارکنان این سازمان بیش از پیش باشد.

 استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: هویت اصلی هر فردی که در انتخابات ثبت نام کرده است به ثبت احوال برمی گردد که اگر اصالت آن ها با سندهای موجود تطبیق داده نشود بقیه اقدامات صورت نمی گیرد.

 خدمتگزار عنوان کرد: بحث دیگری که باید در انتخابات مدنظر این سازمان قرار گیرد، امانت داری و عدم برملاکردن رازهای افراد است زیرا برخی ها در مراجعه به سازمان احوال برای به زمین زدن رقبای خود خواسته اند که برخی رازهای آن ها را دریافت کنند که باید کارکنان اداره در این موضوع دقت ویژه داشته باشند.

 وی ادامه داد: توصیه می کنم که در ایام انتخابات هم در ارائه درست و هم با خواندن دقیق سند سه جلدی افراد، اطلاعات مورد نیاز هیأت رئیسه که متشکل از فرماندار، رئیس اداره ثبت احوال و معتمدین که همان مردم می باشند را در اختیارشان قرار دهید.

 استاندار خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: میدان انتخابات باید یک میدان رقابت همراه با برادری، صفا و صمیمیت باشد که در آن تخریب رقبا صورت نگیرد.

 خدمتگزار با بیان اینکه در این استان به ازای هر نماینده در مجلس 25 نفر اسم نوشته اند، تصریح کرد: مطمئنا کسانی که اعلام آمادگی کرده اند دارای برنامه ای هستند که در صورت تأیید صلاحیت آن را برای مردم شرح خواهند داد و مردم هم با توجه به سلایق خود به آن ها رأی می دهند.

 وی افزود: مجلس دارای جایگاه مهمی است که می تواند در همه ی مباحث اظهار نظر کرده و نظارت داشته باشد و باید با دولت به گونه ای همکاری کند که مشکلات جامعه حل گردد.

 استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: بنده از همان ابتدا که وارد استان شدم، سعی کردم با همکاری سایرین مشکلات استان را حل کنم زیرا نباید انرژی خودمان را برای کارهای بیهوده مصرف کنیم زیرا در غیر این صورت ضرر خواهیم کرد.

 خدمتگزار در پایان گفت: با توجه به توانی که داریم باید همه تلاش کنیم تا با همکاری یکدیگر به نظام و انقلاب خدمت کنیم.

منبع: خاورستان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها