خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: مشترکین خانگی در مقابل حوادث ناشی از گاز طبیعی در حمایت و پوشش بیمه بوده و در طی مدت 9ماه سال جاری مبلغ 13میلیارد و 700 میلیون ریال از طریق بیمه به حادثه دیدگان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۶۱۲۷۲۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، ولی اله دینی با اعلام این خبر افزود: بر اساس بند «ب» تبصره قانون بودجه سال 94 همه مشترکین خانگی در مقابل خسارات مالی و جانی اعم از فوت، نقص عضو و هزینه های پزشکی ناشی از انفجار، آتش سوزی و مسمومیت ناشی از منواکسیدکربن تحت پوشش بیمه قرار دارند.

وی ادامه داد: هر واحد مسکونی شهری و روستایی به ازای پرداخت 500 ریال در ماه در صورتحساب گاز طبیعی تحت پوشش و حمایت بیمه قرار دارند و در صورت بروز هرگونه حادثه ناشی از گاز طبیعی خسارات وارده بوسيله بيمه قابل پرداخت است.

دینی بیان کرد: در 9ماهه سالجاری 135 حادثه ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی گاز در سطح استان اتفاق افتاده و متاسفانه 22نفر جان خود را از دست داده و 45نفر مصدوم شده اند که در مجموع بالغ بر 13 میلیارد و 700 میلیون ریال به مشترکین حادثه دیده ناشی از حوادث گاز طبیعی از طریق بیمه پرداخت شده است.

وی در پایان نقص در دود کش، نبود تهویه مناسب و نقص در اتصالات وسایل گاز سوز را سه عامل اصلی حوادث ناشی از گاز طبیعی در استان عنوان و اظهار کرد: متاسفانه سهل انکاری مشترکین و استفاده نادرست از گاز طبیعی موجب بروز حوادث می شود امیدواریم با اطلاع رسانی های صورت گرفته در سطح استان و همکاری و هماهنگی مردم شریف استان در مدیریت ایمن گاز شاهد کاهش حوادث ناشی از گاز طبیعی در سطح استان باشیم.

ارسال نظرات