خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع):

حماسه 9 دی حدیث ولایت مداری و بصیرت مردم بیدار بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز گفت: حماسه 9 دی حدیث ولایت مداری و بصیرت مردم بیدار در برابر هر نوع فتنه و چشم زخمی نسبت به انقلاب و کشورشان بود
کد خبر: ۸۶۱۲۷۳۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

حجت الاسلام حسن شجاعی مهرمسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج  زوایای مختلف حماسه 9 دی و عملکرد مردم و مسئولین در این ارتباط را تشریح کرد.

حجت الاسلام شجاعی مهر اظهار کرد: حماسه 9 دی حدیث ولایت مداری و بصیرت مردم بیدار در برابر هر نوع فتنه و چشم زخمی نسبت به انقلاب و کشورشان بود، مردم با وحدت و پیروی از بیانات مقام عظمای ولایت پاسخ دندان شکنی به تمام بدخواهان دادند.

وی ادامه داد: برای مدت زمان طولانی بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی برای رسیدن به مطامع شخصی خود از حربه هایی چون جاسوسی، ترور نخبه های انقلابی، جنگ سخت ، اشاعه مظاهر فساد در جامعه و جنگ فرهنگی و نرم استفاده کردند و نهایت این بددلی فتنه ای بود که در سال 88 شاهد آن بودیم.

حجت الاسلام شجاعی مهر تصریح کرد: حماسه 9 دی برگرفته از اسلام ناب و فرهنگ عاشورایی بود، مردم با بصیرت و وحدت و همدلی در برابر هرگونه مظهری از رویارویی با انقلاب ایستادند و در این امتحان سربلند و پیروز بودند.

وی با توضیح عملکرد برخی نخبه های و قطب های سیاسی کشور عنوان کرد: برخی عناصر و نخبه های کشور نتوانستند موقعیت و شرایط را به خوبی درک کنند و بعضا باور نداشتند که نظام بتواند از پس این فتنه بر بیاید، آنان در نهایت خیال می کردند که می توان با نصیحت مشکل دو طرف را حل کنند، به همین علت نیز موضع روشنی در قبال اتفاقات نگرفتند.

این مقام مسئول  بیان کرد: مردم  ولایت مدار به پیروی از بیانات رهبر فرزانه انقلاب مشخص کردند که نمیگذارند کسی این انقلاب را به تاراج ببرد و آنان که از مجموعه اتفاقات سال 88 به دنبال کلاهی برای خود بودند با سکوت میدان را ترک کردند.

شجاعی مهر بایاد آور شدن به جنگ صفین و نهروان در طول تاریخ اسلام اذعان کرد: آنان که در سال 88 نتوانستند به مقصود خود برسند بار دیگر نقاب انقلاب به چهره زده اند و به دنبال موقعیت جدیدی برای وارد آوردن ضربه بر پیکره انقلاب هستند.

برخی می خواهند 9 دی را کمرنگ کنند:

حجت الاسلام شجاعی مهر با یاد آور شدن مواضع عملی فتنه گرانی که امروز برخی نقاط حساس را مدیریت می کنند گفت: این دسته از افراد حتی نمی خواهند که از حماسه 9 دی نامی برده شود و یا اتفاقات آن بازخوانی شود چرا که همان هایی هستند که مردم از آنان در مورد عملکردشان سوال می کنند و آنان باید به چرایی ها پاسخ دهند، باید بگویند که علت لبیک نگفتنشان به ولی فقیه چه بوده است.

وی جوانان پرسشگر امروز را نقطه ترس فتنه گران دانست و بیان کرد: جوانان امروز، همان هایی که در سال 88 نوجوان بودند امروز سراسر سوال هستند و پرسشگرانه به دنبال روشن کردن وقایع فتنه هستند در حالی که فتنه گران می خواهند اصل 9 دی را کمرنگ کنند، یادآوری جریانات سال 88 می تواند منافع  فردی و حزبی بسیاری را به خطر بیاندازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) با اشاره به مواضع اعتدال و تدبیر دولت یازدهم متذکر شد: دولت یازدهم با بیان این موضوع که در نظر دارد با گذشت از گذشته افراد از تمام توانایی های  جامعه بهره خواهد برد و با این توجیح می‌بینیم آنان که در فتنه دست داشتند و یا موضع خود را روشن نکرده اند در مناسب مهم حکومتی حضور دارند که سبب می شود تا مردم با دقت و هوشیاری بیشتری وقایع را پیگیری کنند.

وی با یادآور شدن زمان انتخابات که در پیش رو می باشد عنوان کرد: امسال دو انتخابات مهم را در پیش رو داریم که می تواند منشاء برپایی دوباره برخی از آشوب ها باشد.

حجت الاسلام شجاعی مهر با اشاره به نقش بسیج در زمان های حساس در جامعه تاکید کرد: بسیج در سال 88 در برابر فتنه ایستاد و توانست تمام امت اسلامی ایران را در کنار هم در برابر فتنه قرار دهد و این همان کاری بود که از بسیج انتظار می رفت، امروز هم با نزدیک شدن به زمان انتخابات دو وظیفه مهم به عهده بسیج می باشد.

وی ادامه داد: حضور حد اکثری مردم پای صندوق های رای نشان قدرت نظام است که تشویق به این امر از وظایف بسیج به شمار می رود و از سوی دیگر آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه جهت انتخاب بهترین گزینه ها مسائلی است که از بسیج انتظار می رود.

1004/ت30/ب

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار