بصیرت لازمه حیات انقلاب و ارزش های انقلابی است تا در هیاهوی رسانه ای و تبلیغاتی غرب با بصیرت افزایی بتوانیم در این خط مقدم پیروزمندانه دشمن را به زانو در آورده و به عقب برانیم.
کد خبر: ۸۶۱۲۷۸۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

حجت الاسلام بیگی، خطیب جمعه کوثر طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری بسیج از کوثر ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و 9 دی اظهار کرد: ۹ دی برگ زرینی از کارنامه درخشان ملت ایران بود که برای همیشه نام آن لرزه بر تن شیاطین بزرگ انداخته و در تاریخ ماندگار شد.

وی گفت: تفرقه افکنی و فتنه انگیزی در هر برهه از زمان نقشه های شوم دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی بوده است و مطمئناَ این ترفند خصمانه آنها همچنان ادامه دارد که در مقابل ملت شریف و آگاه ایران اسلامی بایستی همانند خلق حماسه 9 دی فتنه افکنی دشمنان را پایان بخشند.

حجت الاسلام بیگی با اشاره به اینکه عده ای متاسفانه در داخل کشور به دام فتنه های دشمنان افتاده بودند افزود: خوشبختانه روشنگری ها و نمایان شدن چهره اصلی دشمنان باعث شد سیل خروشان ملت ایران نقشه شوم دشمنان را به نابودی بکشند تا باری دیگر اقتدار و وحدت امت اسلامی نمایان شود.

وی گفت: دشمن که در جنگ سخت نتوانست موفق باشد امروز در جنگ نرم و جنگ های روانی به دنبال فتنه انگیزی بوده و با هزینه های گزافی که انجام می دهد قصد دارد انقلاب اسلامی را از مسیر خود خارج کند که در این میان مردم بخصوص جوانان بایستی با فعالیت در عرصه های مجازی با تولید محتوا ضمن حفظ ارزش های اسلامی، عرصه را برای دشمنان تنگ کنند.

امام جمعه کوثر تصریح کرد: بصیرت لازمه حیات انقلاب و ارزش های انقلابی است تا در هیاهوی رسانه ای و تبلیغاتی غرب با بصیرت افزایی بتوانیم در این خط مقدم پیروزمندانه دشمن را به زانو در آورده و به عقب برانیم.

وی خسارت فتنه ۸۸ را برای کشور بسیار سنگین برشمرد و خاطرنشان کرد: هدف فتنه گران براندازی نظام مقدس اسلامی و خسارت به ملت و کشور بود و آنان خساراتی جبران ناپذیری را به ایران وارد کردند اما به یاد نداشتند که امت اسلامی در حفظ ارزش های دینی و انقلابی خود همانند 8 سال دفاع مقدس با احد الناسی شوخی ندارد و تا پای جان از انقلاب و دستاورد های این نظام مقدس اسلامی دفاع خواهد کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر در پایان گفت: یقین داشته باشید دشمن هنوز به فکر فتنه و فتنه افکنی است و قطعاَ برنامه های پلیدی را با ذهن های مغرض خود تدارک دیده اند که لازم است امت اسلامی باری دیگر با حضور شکوهمند خود بر پای صندوق های رای این آتش فتنه را خاموش کنند.

ارسال نظرات